Skontaktuj się z firmą Honda
Jak możemy Ci pomóc?
Chcemy, abyś pomyślał: „Doskonała obsługa klienta” – dokładamy wszelkich starań, żeby tak właśnie było.
Czekamy na Twoją opinię.
Zadzwoń do nas: +48 22 545 7 999*
Infolinia: 0 801 811 711**
Lub napisz maila: honda.pl@honda-eu.com
* dotyczy połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy (koszt zależy od operatora)
**dotyczy połączeń z telefonów stacjonarnych (koszt całego połączenia 0,35gr.)
Honda Motor Europe Limited
(Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
Oddział w Polsce
OFICJALNY IMPORTER SAMOCHODÓW I MOTOCYKLI MARKI HONDA W POLSCE
ul. Domaniewska 50
02-672 Warszawa
Tulipan House
KRS 0000433332
NIP PL1080013458
Zgłaszanie nieprawidłowości
Firma Honda Motor Europe Limited traktuje zgłaszanie nieprawidłowości bardzo poważnie, dlatego w przypadku obaw związanych z którymkolwiek z poniższych punktów należy skorzystać z usługi zgłaszania nieprawidłowości HME Speak Up dostępnej pod adresem HondaMotorEurope Speak Up (deloitte-halo.com). Zgłoszenia są całkowicie poufne i nie ma obowiązku ujawniania swojej tożsamości, chyba że osoba zgłaszająca wyrazi taką wolę.
Usługa HME Speak Up jest przeznaczona do przyjmowania zgłoszeń dotyczących następujących kwestii:
- mobbing;
- łapówkarstwo/korupcja;
- naruszenie wartości / kodeksu postępowania / procedur firmy;
- konflikt interesów;
- dyskryminacja;
- oszustwo;
- zdrowie / bezpieczeństwo / ochrona środowiska;
- molestowanie seksualne i napaść;
- niewłaściwe postępowanie;
- kradzież;
- inne poważne naruszenia.
W przypadku innych pytań dotyczących usługi i sposobu jej działania należy przesłać wiadomość e-mail na adres euhalosupport@deloittece.com
Nie należy korzystać z HME Speak Up w przypadku wątpliwości dotyczących produktów lub usług Hondy. W ramach HME Speak Up nie są prowadzone dochodzenia dotyczące wątpliwości na temat produktów i usług. Zamiast tego można skorzystać z poniższych danych kontaktowych.
Zapytania lub wątpliwości dotyczące produktów/usług Hondy
W przypadku wątpliwości lub pytań dotyczących produktów lub usług Hondy nie należy kontaktować się z HME Speak Up. Zamiast tego można skontaktować się z ASO, w którym zakupiono produkty lub usługi, z Centrum obsługi klienta firmy Honda lub skorzystać z pomocy w razie awarii firmy Honda. Dane kontaktowe można podano na niniejszej stronie internetowej (należy przewinąć stronę).