Uwaga - Ilustracje przedstawiają model z bieżącego i poprzedniego roku modelowego.

Honda X-ADV - widok z przodu z prawej strony, między miastem a lasem, szary motocykl

NA SKRAJU DROGI

Nasz X-ADV wytycza szlak. Łącząc możliwości i osiągi motocykla klasy adventure z komfortem, wygodą i zdolnościami do codziennej jazdy w mieście typowymi dla maxiskutera, jest niczym dwukołowy SUV wymykający się konwencji.

X-ADV, dynamiczne ujęcie na drodze

Bezmiar przygody za każdym zakrętem

Wysokiej klasy miejski eksplorator, potrafiący w mgnieniu oka wyjechać z miejskiego zaułka na terenowy szlak (i równie szybko wrócić). X-ADV zamienia każdy przejazd w niepowtarzalne doświadczenie. Stalowa rama rurowa o układzie rombowym, specjalnie dobrana geometria układu kierowniczego i zawieszenie o długim skoku zapewniają lekkie i zwinne prowadzenie. Z przeprojektowanego siedzenia łatwiej sięgnąć do ziemi, a nowe nadwozie podkreśla wizerunek solidności, z którego słynie X-ADV.

X-ADV, dynamiczne ujęcie na drodze

Zaprojektowany, by pomagać swojemu użytkownikowi

Przepustnica sterowana elektronicznie (TBW) i cztery domyślne tryby jazdy optymalizują zachowanie maszyny w każdych warunkach pogodowych i terenowych. Ogólnie skuter X-ADV jest bardzo elastyczny: można w pełni dostosowywać moc i charakter silnika, moment zmiany przełożenia w dwusprzęgłowej skrzyni biegów DCT, działanie systemu kontroli momentu obrotowego HSTC (Honda Selectable Torque Control) i poziom interwencji układu ABS. We wszystkich domyślnych trybach jazdy drogowej układ ABS interweniuje mocno, natomiast w trybie GRAVEL jego działanie jest osłabione, tak aby na luźnych nawierzchniach skuter hamował wydajne i równomierne. Tylne kierunkowskazy współpracują z systemem sygnalizacji awaryjnego hamowania (ESS), który włącza tylne kierunkowskazy podczas nagłego hamowania.

X-ADV, dynamiczne ujęcie na drodze

Bez względu na teren

Odwrócony (USD) przedni widelec typu kartridżowego o długim skoku i średnicy goleni 41 mm ma regulację wstępnego napięcia sprężyny i tłumienia odbicia. Zapewnia to doskonałe pochłanianie nierówności na dziurawej ulicy, polnych drogach z głębokimi koleinami i wszelkich nawierzchniach pośrednich. Pojedynczy lekki aluminiowy wahacz opiera się na jednorurowym amortyzatorze z podziałem ciśnienia, w którym można regulować wstępne napięcie sprężyny w celu utrzymania optymalnej kierowalności pod obciążeniem. 17‑calowe przednie koło i 15‑calowe tylne koło mają ramiona ze stali nierdzewnej odporne na korozję, wspólnie zapewniając skuterowi X‑ADV wyjątkową zdolność pochłaniania nierówności.

X-ADV, dynamiczne ujęcie na drodze

Zawsze w kontakcie

Pełnokolorowy ekran TFT ma intuicyjny interfejs obsługi. System Honda Roadsync (współpracuje z urządzeniami z systemami Android™ i iOS™) umożliwia również sterowanie wieloma funkcjami smartfona, w tym nawigacją ze szczegółowymi wskazówkami dojazdowymi, połączeniami telefonicznymi, wiadomościami i odtwarzaniem muzyki. Gdziekolwiek się znajdziesz, zawsze będziesz w kontakcie. Możesz szybko i łatwo zmieniać tryby jazdy, a także dostosowywać wyświetlane informacje do własnych preferencji.

  • Matte Ballistic Black Metallic Standard
  • Iridium Grey Metallic Standard
  • Grand Prix Red Standard
  • Puco Blue Standard
*
Widok Hondy XADV w aplikacji.

Honda Motorcycles Experience

W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe z galerią ciekawych filmów.