Prototyp V3R 900 E-Compressor
Przełamywanie ograniczeń
Powered by DreamTech
Lata pracy inżynieryjnej, śmiałe pomysły, ciężkie doświadczenia i nieustająca wytrwałość – wszystko to dla Twojej jazdy. V3R 900 E-Compressor jest stworzony dla odważnych. Łączy w sobie kompaktowy, chłodzony cieczą, 3-cylindrowy silnik typu V 75° z pierwszą na świecie elektronicznie sterowaną sprężarką dla motocykla*, umożliwiając precyzyjną kontrolę doładowania silnika i niezwykłą dynamikę przy generowaniu momentu obrotowego od niskich obrotów. Zwarta budowa dla poprawy zwinności. Dynamiczny i szybki. Żadnych kompromisów - tylko najnowocześniejsza inżynieria.
*Według badań Hondy
V3R 900 E-Compressor wprowadza 3-cylindrowy silnik typu V o pojemności 900 cm3 z elektryczną kontrolą doładowania niezależną od prędkości obrotowej silnika. Przekręć przepustnicę, a moc pojawi się dokładnie wtedy, gdy jej potrzebujesz - precyzyjna, przewidywalna i gotowa do gwałtownego przyspieszenia.
Opracowany zgodnie z koncepcją „Non-Rail Roller Coaster”, prototyp V3R 900 E-Compressor łączy w sobie najnowszą technologię z długoletnim doświadczeniem firmy Honda w zakresie rozwoju motocykli. Jego celem jest uzyskanie podwójnej charakterystyki: „obiecanych emocji” i „absolutnego spokoju ducha”.
Siła precyzji
-
Kompaktowy rozmiar, moc dużego silnika
Celem prac rozwojowych jest osiągnięcie mocy odpowiadającej silnikowi o pojemności 1200 cm3 przy jednoczesnym zachowaniu najnowszych parametrów ekologicznych – połączenie mocnego przyspieszenia ze zrównoważoną, kompaktową konstrukcją silnika 900.
-
Inżynieria w pełnej okazałości
Motocykl typu naked sprawia, że jego konstrukcja stanowi główny element stylistyczny. Asymetryczne kanały po obu stronach zbiornika dodają dynamicznego wyglądu, a tylne zawieszenie Pro-Arm podkreśla stabilność i opanowanie na każdym zakręcie i prostej.
-
Intensywny z założenia
Odsłonięte elementy konstrukcyjne V3R 900 E-Compressor podkreślają wspaniałą inżynierię i możliwości motocykla. Nowe logo ze skrzydłem Honda na zbiorniku sygnalizuje kolejną generację nadchodzących flagowych modeli.
Pierwszy na przepustnicy - nie przegap aktualizacji
V3R 900 E-Compressor został zaprojektowany z myślą o zwiększeniu przyjemności z jazdy i przyjemności z posiadania. Honda dopracowuje go teraz pod kątem produkcji.