SH125i

Projekt dla człowieka.


Nazywamy to naszym „wehikułem czasu”, ponieważ w mieście SH125i oszczędza czas. Jego elegancka forma jest kompaktowa - idealna do jazdy po ruchliwych ulicach i łatwego parkowania. 16-calowe koła z przodu zapewniają stabilność, podłoga jest płaska, przestrzeń pod siedzeniem pomieści mnóstwo rzeczy, a samo siedzisko jest zaledwie 799 mm nad ziemią. Optymalne osiągi i oszczędność paliwa zapewnia silnik 4V eSP+ wyposażony w technologię HSTC. Jeździsz tam, gdzie faktycznie chcesz. Nie marnujesz czasu, więc go niejako odzyskujesz. SH125i sprawi, że wkrótce zaczniesz myśleć tymi kategoriami.


Historia sukcesu

Od 2001 roku SH125i jest niekwestionowanym wzorcem w klasie skuterów miejskich. Cała rodzina SH, począwszy od protoplasty SH50, który pojawił się na rynku w 1984 roku, znalazła dotychczas ponad milion nabywców. Pierwszy model pokazał uniwersalny przepis na sukces: Oszczędny, ale żwawy silnik połączony ze zwinnym, pewnym prowadzeniem i stabilnością, którą zapewniają koła o dużej średnicy.

Elegancki sportowy styl doskonale sprawdza się w mieście, a mimo niewielkich wymiarów SH125i ma mnóstwo użytecznych rozwiązań, takich chociażby superwygodna płaska podłoga czy gniazdo ładowania USB. Wygodna, wyprostowana pozycja jazdy zapewnia doskonałą widoczność. Lekki, a jednocześnie wytrzymały, budowany w zakładzie produkcyjnym Hondy w Atessa we Włoszech, SH125i jest zawsze gotowy do podróży. Z tego zadania wywiązuje się na szóstkę już od ponad 20 lat.

SH125i Vetro

SH125i to pierwszy skuter Hondy z homologacją EURO5+. Silnik jest czysty i cichy, idealny na nawet dłuższe trasy. Idąc o krok dalej w kierunku ochrony środowiska, SH125i Vetro jest unikalnym modelem w rodzinie SH. Vetro to po włosku „szkło”, a sam model jest dziełem - oraz hołdem dla technicznych kompetencji - pracowników fabryki Hondy w Atessa we Włoszech. Pochodzi z ich serca, z myślą o przyszłości.

Wyraźna przewaga:

SH125i Vetro ma charakterystyczne półprzezroczyste, zielone, nielakierowane panele owiewek.

Mniej CO2:

Procesy związane z wykorzystaniem tych paneli w fabryce zmniejszają emisję CO2 o 9,5 procent w porównaniu z procesami produkcyjnymi standardowych malowanych owiewek.

Wyróżniające się szczegóły:

Czarnemu przedniemu błotnikowi towarzyszy czarna dolna owiewka z odważnymi białymi logo Hondy, natomiast górna owiewka prezentuje eleganckie srebrne logo SH.

  • Matte Pearl Pacific Blue Standard
  • Matte Coal Black Metallic Standard
  • Vetro Standard
  • Matte Pearl Cool White (SE) Standard
  • Pearl Nightstar Black Standard
  • Matte Pearl Cool White Standard
  • Pearl Falcon Grey Standard
*