CB1000 Hornet
Jeszcze ostrzejszy niż zwykle
Nasza rodzina Hornet jest kompletna, a przywódca tego roju szerszeni jest naprawdę mocny. Nowy model CB1000 Hornet jest wyposażony w czterocylindrowy silnik, który ma najlepsze osiągi w klasie motocykli typu naked. Przepustnica Throttle By Wire zapewnia precyzyjną kontrolę, a podwozie wyposażono w regulowany widelec Showa SFF-BP USD o średnicy 41 mm i tylny amortyzator Pro-Link. Precyzyjne podwójne reflektory projekcyjne LED przywodzą na myśl nieokiełznaną, bezkompromisową uliczną walkę. Pełnokolorowy 5-calowy ekran TFT i aplikacja Honda RoadSync zapewniają inteligentne połączenie. Gotowy do pełnego ataku?
Zmasowany atak
Nic tylko na pokaz. To motocykl w swojej najsurowszej formie, precyzyjnie zdefiniowany. Przygotowany do akcji CB1000 Hornet cechuje się bezkompromisowym stylem ulicznego wojownika, a jego wyróżnikiem są przeszywające na wskroś superkompaktowe podwójne reflektory projekcyjne LED, zamknięte w dyskretnej owiewce czołowej. Subtelna, czarna rama nadaje wyraźny charakter lekkiej konstrukcji, podkreślając linie, podobnie jak tylna rama pomocnicza o układzie kratownicowym. Silnik, koła i wahacz również są czarne, co dodaje drapieżności. A charakterystyczny dla Hornetów, szeroki zbiornik paliwa zwężający się radykalnie ku tyłowi podkreśla dynamikę maszyny.
Zadając cios
W CB1000 Hornet otrzymał prawdziwie wyścigowe DNA. Jego czterocylindrowy silnik DOHC o pojemności 999 cm3 generuje pełną adrenaliny moc 152 KM (112 kW) przy 11 000 obr./min i moment obrotowy 104 Nm przy 9000 obr./min. Zestrojony pod kątem płynnego, ale dynamicznego dostarczania mocy w niskim i średnim zakresie obrotów oraz precyzyjnej kontroli przepustnicy, ze stopniem sprężania 11,7 i nowo opracowanymi, zoptymalizowanymi tłokami odlewanymi ciśnieniowo, motocykl ten zapewnia ogromne emocje podczas jazdy w stylu ulicznego wojownika i poczucie wolności w mieście. A przełożenia skrzyni biegów - dostrojone do natychmiastowego przyspieszenia - zapewniają, że CB1000 Hornet po prostu niszczy każdy zestaw zakrętów.
Wszechstronna zwinność
Ma niesamowity silnik. Bezkompromisowy wygląd ulicznego wojownika. Jednocześnie CB1000 Hornet pozwala także na płynne prowadzenie. Od miejskiej dżungli po krętą, boczną drogę. Jednoczęściowa, dwubelkowa stalowa rama wykorzystuje geometrię z przesunięciem masy, aby dociążyć przednie koło i zwiększyć sztywność skrętną o 70%, zapewniając zwinne i szybkie pokonywanie zakrętów. Motocykl wyposażono w tylny amortyzator Showa działający poprzez Pro-Link, co gwarantuje doskonałą kontrolę zawieszenia, a także precyzję układu kierowniczego, jaki zapewnia regulowany przedni widelce Showa SFF-BP USD 41mm. Czterotłoczkowe, radialnie montowane przednie zaciski hamulcowe Nissin z pływającymi tarczami o średnicy 310 mm zapewniają również dużą siłę hamowania. A szeroka kierownica i pozycja jazdy sprawiają, że czujesz się jednością ze swoim motocyklem.
Nigdy nie zawodzi
CB1000 Hornet ma wszystko, czego potrzebujesz. Sterowana elektronicznie przepustnica (TBW) sprawia, że niezwykłe osiągi silnika są w pełni pod Twoją kontrolą. A 5-calowy, kolorowy ekran TFT umożliwia intuicyjne zarządzanie trybami za pomocą prostego, 4-kierunkowego przełącznika na kierownicy. Możesz wybrać domyślny tryb jazdy – Rain, Standard i Sport – lub jeden z 2 trybów użytkownika, aby w pełni dostosować ustawienia jazdy do swoich potrzeb dzięki 3 poziomom mocy silnika/hamulca silnika i 4 poziomom układu Honda Selectable Torque Control (HSTC) oraz funkcji Wheelie Control. Wyświetlacz jest również wyposażony w aplikację Honda RoadSync, która zapewnia nawigację zakręt po zakręcie na ekranie i wszystko inne, czego potrzebujesz ze swojego smartfona.
Czyste, twarde fakty (SP Edition)
Pojemność silnika
1000cm3
Masa własna
212kg
Maksymalna moc
116kW
Maksymalny moment obrotowy
107Nm
Podkręć
The CB1000 Hornet SP goes next level
Zwiększenie osiągów Silnik Hornet SP generuje dodatkowe 4 kW mocy maksymalnej i 2 Nm momentu obrotowego, a quickshifter pozwala to wykorzystać.
Modernizacja zawieszenia Tylny amortyzator Öhlins® TTX36 Pro-Link automatycznie reguluje napięcie wstępne sprężyny; tłumienie dobicia i odbicia jest w pełni regulowane.
Hamowanie o jakości wyścigowej Zaciski Brembo Stylema® z czterema tłoczkami i mocowaniem radialnym współpracują z pływającymi tarczami o średnicy 310 mm.
CB1000 Hornet
CB1000 Hornet ma tę samą ramę i 41-milimetrowy przedni widelec Showa SFF-BP USD co CB1000 Hornet SP, a tylne zawieszenie Öhlins zostało zastąpione wysokiej jakości jednostką Showa. Do tego ogromna siła hamowania dzięki czterotłoczkowym przednim zaciskom hamulcowym Nissin montowanym radialnie i pływającym tarczom o średnicy 310 mm.
W trzech opcjach kolorystycznych do wyboru — Grand Prix Red, Matte Iridium Grey Metallic i Pearl Glare White — sprawdzi się wszędzie, od miasta po kręte boczne drogi. Najmocniejszy Hornet, jakiego kiedykolwiek zbudowaliśmy, który żądli mocniej niż kiedykolwiek, jest tutaj. Nasza rój jest pełny i gotowy do działania.
- Matte Iridium Grey Metallic Standard
- Grand Prix Red Standard
- Pearl Glare White Standard
- Matte Ballistic Black Metallic (SP) Standard
Twój CB1000 Hornet, w Twoim stylu
Ostrzeżenie - Sceny wykonywane przez profesjonalistów na zamkniętych drogach, w kontrolowanych warunkach. Nie próbuj jeździć w ten sposób. Należy przestrzegać kodeksu drogowego i zasad bezpiecznej jazdy.