Minimalistyczny prędkościomierz
Prędkościomierz z jednym przyciskiem ma tarczę o rozmiarze 100 mm z kontrastującym wyświetlaczem LCD i niebieskim podświetleniem; jest niezwykle wydajny i ma cyfrowy wskaźnik włączonego biegu.
A2
Prawo jazdy
471 cm3
silnik chłodzony cieczą
Motocykl w stylu „bobber”, który łączy autentyczny, tradycyjny wygląd z nowoczesną technologią.
Honda CMX500 Rebel stanowi wyznacznik wolności kierowców i jest przeznaczona dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. Mocny, chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik rzędowy spoczywa w niskiej ramie wyposażonej w nowoczesne zawieszenie i oświetlenie. Wysoki komfort i czytelny zestaw wskaźników to kolejne atuty tego motocykla, który zachwyca ciekawą stylistyką.
Idealny motocykl dla osób, które przesiadają się z maszyn o mniejszej pojemności. Do napędu wykorzystaliśmy niezawodny, rzędowy silnik dwucylindrowy, który oddaje moc w sposób płynny i przewidywalny. Nowy układ wydechowy jest zgodny z normą EURO5, a zastosowanie sprzęgła antyhoppingowego ze wspomaganiem sprawia, że zmiana przełożeń jest o 30% lżejsza. Pozycja kierowcy jest zrelaksowana i naturalna: ramiona są wyprostowane, siedzenie znajduje się na małej wysokości. To motocykl, który doskonale sprawdzi się podczas jazdy po autostradzie. Nawet przy niskich prędkościach Honda Rebel pozostaje komfortowa i łatwa w prowadzeniu.
Innowacyjne cechy modelu Rebel opierają się na wartościach filozofii wolności i ucieczki od codzienności.
Prędkościomierz z jednym przyciskiem ma tarczę o rozmiarze 100 mm z kontrastującym wyświetlaczem LCD i niebieskim podświetleniem; jest niezwykle wydajny i ma cyfrowy wskaźnik włączonego biegu.
Podobnie jak w wielu innych tradycyjnych motocyklach, stacyjka mieści się poniżej lewego boku zbiornika paliwa.
Nowoczesny, ale stylowy okrągły reflektor LED ma obudowę z odlewanego ciśnieniowo aluminium. Doskonale się prezentuje i zapewnia świetną widoczność. Motocykl jest również wyposażony w nowoczesne kierunkowskazy LED.
Grube felgi i opony w stylu „bobber” doskonale współgrają z przednim dwutłoczkowym zaciskiem hamulcowym. Z tyłu znajduje się jednotłoczkowy zacisk i hamulce z dwukanałowym układem ABS montowane jako wyposażenie standardowe.
Teleskopowy przedni widelec z goleniami o średnicy 41 mm ma dużą szerokość, aby zapewnić stabilność, komfort i styl. Zmodyfikowana sprężyna doskonale tłumi drgania i zwiększa komfort jazdy. Stalowy wahacz rurowy o średnicy 45 mm współpracuje z dwoma regulowanymi amortyzatorami Showa, które mają zasobniki azotu oraz z mocniejszymi sprężynami, które idealnie uzupełniają pracę przedniego widelca.
Podnóżki są zamontowane centralnie w celu zapewnienia swobodnej pozycji ciała. Idealnie łączą się z smukłymi proporcjami Hondy Rebel. Nowe siedzenie osadzone na wysokości zaledwie 690 mm zapewnia dodatkowy komfort i sprawia, że długie podróże są jeszcze bardziej ekscytujące.
Możliwość pewnego postawienia stóp na ziemi zwiększa bezpieczeństwo, gdy podczas jazdy w ruchu miejskim zachodzi potrzeba ich częstego odrywania od podnóżków.
Smukła sylwetka pozwala na zwinną jazdę w mieście, a nisko osadzone siedzenie zapewnia wygodę oraz pewną kontrolę motocykla podczas postojów.
Zmodernizowany układ wtrysku PGM-FI nadał silnikowi motocykla Rebel całkiem inny charakter od tego znanego z modelu CBR500R. Model Rebel zapewnia satysfakcjonujące przyspieszenie i doskonałe osiągi w trasie dzięki potężnemu momentowi obrotowemu w niskim zakresie obrotów rzędu 43,2 Nm przy 6000 obr./min. i mocy maksymalnej rzędu 34 KM przy 8500 obr./min.
Układy wydechowy 2-1 z dwoma komorami rozprężnymi kończy potężny tłumik o średnicy 120 mm, stylizowany na lufę strzelby. Wnętrze zaprojektowane od podstaw i nowy czujnik LAF zapewniają zgodność silnika z normą EURO5, a kolejność zapłonów przestawiona o 180° sprawia, że jednostka napędowa brzmi absolutnie niepowtarzalnie. Dopełnienie stanowi 6-biegowa skrzynia biegów, która uzmysławia, jak potężny jest ten motocykl.
Ruszaj w trasę i poczuj wolność w stylu Rebel.
Gotowy do jazdy zawsze i wszędzie. Model CMX500 Rebel stanowi pomost pomiędzy mniejszymi motocyklami a tymi o większej pojemności.