CMX500 Rebel
Wyraź swoją indywidualność
Twój motocykl to ty. Maszyna, która wyraża Ciebie. Przedłużenie twojej duszy. Właśnie dlatego stworzyliśmy CMX500 Rebel. Łączy surowy, oldschoolowy charakter z nowoczesnym wzornictwem. Jego nisko zawieszona rama ze stalowych rur otula dwucylindrowy silnik kipiący charakterem i momentem obrotowym, ale o mocy ograniczonej do poziomu pozwalającego na użytkowanie przez posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. W najnowszej edycji wprowadziliśmy szereg ulepszeń. Inne ustawienie kierownicy pozwala lepiej ułożyć ciało, a siedzenie jest wygodniejsze. Efektowny przedni błotnik jest teraz wykonany z lakierowanej stali. A dla osób chcących jak najmocniej podkreślić swoją indywidualność przygotowaliśmy miejską odmianę customową CMX500 Rebel S Edition.
Klimat miejskiego customa
Proste. Surowy. Dwa słowa, które definiują styl Rebel.
Tocząca się na grubych oponach niska i smukła sylwetka bobbera, zwieńczona ostro pochylonym zbiornikiem paliwa o pojemności 11,2 l, sprawia, iż kierowca czuje się niemal zespolony z maszyną. Ten motocykl zaprojektowano tak, aby wyglądał dobrze również z motocyklistą, nie tylko na parkingu. Każda krzywizna minimalistycznej formy podkreśla nieszablonową indywidualność. Stalowa rama jest charakterystycznym elementem projektu. Podobnie jak cztery żarówki LED, okrągły reflektor i niewielkie kierunkowskazy. Wisienka na torcie? Układ wydechowy 2-1 opisywany po prostu terminem „strzelba”. A jego pulsująca nuta porusza duszę, tak jak powinna.
Pewność jazdy
Idealny dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. I, szczerze mówiąc, dla każdego, kto szuka czystej przyjemności na dwóch kółkach...
Sercem każdego motocykla jest jego silnik, a ten w CMX500 Rebel jest świetny. Dwucylindrowy, chłodzony cieczą, rzędowy silnik dwucylindrowy łączy w sobie wysoki moment obrotowy z płynną reakcją przepustnicy. Sterowanie sprzęgłem antyhoppingowym zapewnia lżejszą jazdę po mieście i łatwą zmianę biegów. Nisko zawieszona rama umożliwia łatwe manewrowanie z bardzo niską prędkością, a nisko ulokowane siedzisko – na wysokości zaledwie 690 mm – zapewnia bezpieczny dostęp do podłoża. Dopracowano wzajemne ułożenie kierownicy, siedzenia i podnóżków, tak aby kierowca przyjmował naturalnie wyprostowaną pozycję. Dzięki temu ma poczucie pełnego panowania nad maszyną.
Europejskie specyfikacje i opcje kolorystyczne
Rozejrzyj się dobrze i wybierz swój.
Oryginalne akcesoria Hondy
Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów:
Uwaga - Zdjęcia na stronie przedstawiają modele 500 cm3 i 300 cm3 w specyfikacji pozaeuropejskiej. W Europie dostępny jest tylko model 500cc z fotelem pasażera i wymaganymi przez prawo funkcjami bezpieczeństwa. Ponadto ilustracje przedstawiają modele z bieżącego i poprzedniego roku modelowego.