CMX500 Rebel

Wyraź swoją indywidualność

CMX500 Rebel - widok z boku z przodu w mieście


Twój motocykl to ty. Maszyna, która wyraża Ciebie. Przedłużenie twojej duszy. Właśnie dlatego stworzyliśmy CMX500 Rebel. Łączy surowy, oldschoolowy charakter z nowoczesnym wzornictwem. Jego nisko zawieszona rama ze stalowych rur otula dwucylindrowy silnik kipiący charakterem i momentem obrotowym, ale o mocy ograniczonej do poziomu pozwalającego na użytkowanie przez posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. W najnowszej edycji wprowadziliśmy szereg ulepszeń. Inne ustawienie kierownicy pozwala lepiej ułożyć ciało, a siedzenie jest wygodniejsze. Efektowny przedni błotnik jest teraz wykonany z lakierowanej stali. A dla osób chcących jak najmocniej podkreślić swoją indywidualność przygotowaliśmy miejską odmianę customową CMX500 Rebel S Edition.

CMX500 Rebel z boku na zdjęciu przed kawiarnią.
Honda CMX500 Rebel z motocyklistą jadącym drogą.

Klimat miejskiego customa

Proste. Surowy. Dwa słowa, które definiują styl Rebel.

Tocząca się na grubych oponach niska i smukła sylwetka bobbera, zwieńczona ostro pochylonym zbiornikiem paliwa o pojemności 11,2 l, sprawia, iż kierowca czuje się niemal zespolony z maszyną. Ten motocykl zaprojektowano tak, aby wyglądał dobrze również z motocyklistą, nie tylko na parkingu. Każda krzywizna minimalistycznej formy podkreśla nieszablonową indywidualność. Stalowa rama jest charakterystycznym elementem projektu. Podobnie jak cztery żarówki LED, okrągły reflektor i niewielkie kierunkowskazy. Wisienka na torcie? Układ wydechowy 2-1 opisywany po prostu terminem „strzelba”. A jego pulsująca nuta porusza duszę, tak jak powinna.

CMX500 Rebel - dwóch motocyklistów

Pewność jazdy

Idealny dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. I, szczerze mówiąc, dla każdego, kto szuka czystej przyjemności na dwóch kółkach...

 

Sercem każdego motocykla jest jego silnik, a ten w CMX500 Rebel jest świetny. Dwucylindrowy, chłodzony cieczą, rzędowy silnik dwucylindrowy łączy w sobie wysoki moment obrotowy z płynną reakcją przepustnicy. Sterowanie sprzęgłem antyhoppingowym zapewnia lżejszą jazdę po mieście i łatwą zmianę biegów. Nisko zawieszona rama umożliwia łatwe manewrowanie z bardzo niską prędkością, a nisko ulokowane siedzisko – na wysokości zaledwie 690 mm – zapewnia bezpieczny dostęp do podłoża. Dopracowano wzajemne ułożenie kierownicy, siedzenia i podnóżków, tak aby kierowca przyjmował naturalnie wyprostowaną pozycję. Dzięki temu ma poczucie pełnego panowania nad maszyną.

Europejskie specyfikacje i opcje kolorystyczne

Rozejrzyj się dobrze i wybierz swój.

Przeciągnij, aby obrócić Przeciągnij, aby obrócić

Uwaga - Zdjęcia na stronie przedstawiają modele 500 cm3 i 300 cm3 w specyfikacji pozaeuropejskiej. W Europie dostępny jest tylko model 500cc z fotelem pasażera i wymaganymi przez prawo funkcjami bezpieczeństwa. Ponadto ilustracje przedstawiają modele z bieżącego i poprzedniego roku modelowego.