PODWÓJNY KANAŁ DOLOTOWY
Model CB650R jest wyposażony w podwójny kanał dolotowy, który pobiera świeże powietrze bezpośrednio z przodu. Podnosi to sprawność układu dolotowego i optymalizuje moment obrotowy.
Każdy dzień jest podróżą. Wyrusz w swoją z modelem CB650R. Wyjątkowa wydajność należącego do rodziny Neo Sports Café sportowego motocykla CB650R typu naked o zadziornym rysie. Ze swoim niepowtarzalnym stylem, dopracowanym zawieszeniem i unowocześnionym wyposażeniem jest gotowy, aby zabrać Cię w niezapomnianą miejską przygodę.
Zwiększ obroty silnika i poczuj, jak motocykl CB650R nabiera życia. Zamknij oczy i posłuchaj doskonale zharmonizowanej symfonii silnika czterocylindrowego wygrywanej przez poskręcane rury wydechowe i kompaktowy tłumik. Zostań królem szosy (sugerujemy użycie słuchawek).
Przyjrzyj się bliżej unikalnym cechom modelu CB650R.
Model CB650R jest wyposażony w wyświetlacz LCD, które przeprojektowano w celu poprawy czytelności. Panel zawiera m.in. wskaźniki wybranego biegu i konieczności zmiany biegu. Kierownica jest teraz szersza, a jej smukłe uchwyty pozwalają szybko i z łatwością sterować pojazdem. Jesteś królem miejskiej dżungli. Pokaż światu, na co Cię stać.
System świateł w motocyklu CB650R zaprojektowano w optymalny sposób. Wszystkie światła są wyposażone w żarówki LED klasy premium. Okrągła lampa przednia w kruczoczarnej oprawie rzuca intensywny snop światła o błękitnym zabarwieniu. Małe tylne światło chowa się dyskretnie nad stalowym mocowaniem tablicy rejestracyjnej.
Miejska dżungla może być nieprzewidywalna. To właśnie dlatego potrzebujesz motocykla, który zapewni Ci całkowitą, płynną kontrolę w każdych warunkach pogodowych. Podwójne czterotłoczkowe radialnie zaciski hamulcowe z pływającymi tarczami o średnicy 310 mm uzupełniane przez zacisk jednotłoczkowy i tarczę o średnicy 240 mm. Dwukanałowy układ ABS sprawia, że motocykl prowadzi się gładko na mokrej i suchej nawierzchni. Zostań królem szos w deszczu i słońcu.
Motocykl CB650R jest wyposażony w aluminiowe obręcze kół klasy premium z 5 ramionami w kształcie litery Y. Innowacyjna konstrukcja przyczynia się do zwiększenia sztywności kół przy zapewnieniu ich smukłej budowy, dzięki czemu zyskują one maksymalną wytrzymałość przy minimalnej masie.
Regulowany 41-milimetrowy widelec Showa Big Piston (SFF-BP) USD z osobną regulacją napięcia wstępnego, dobicia i odbicia to nowy element wyposażenia, który zapewnia świetne tłumienie nierówności i przyczepność przedniej opony. Doskonale pasuje do ramy o zoptymalizowanej sztywności i agresywniejszej geometrii układu kierowniczego.
Rzędowy czterocylindrowy 16-zaworowy silnik DOHC spełniający wymagania normy EURO5 osiąga moc 95,2 KM (70 kW) oraz moment obrotowy, który maksymalnie wynosi 64 Nm, ale już w średnim zakresie obrotów dostarcza odpowiedniej siły. Ma maksymalne obroty wynoszące 12 000 obr./min i system sterujący momentem obrotowym HSTC (Honda Selectable Torque Control), który odpowiada za przyczepność tylnego koła. Stacyjka została umieszczona w przedniej części panelu zbiornika paliwa, co pozwoliło uzyskać bardziej minimalistyczny przód motocykla.
Nowa CB650R ma elegancki, opływowy kształt pasujący do Twojego wyrafinowanego miejskiego stylu. Wyjątkowo zwarta, mocna konstrukcja przypomina minimalistyczną stylistykę retro odwzorowaną w modelu CB1000R Neo Sports Café. Zakrzywione linie współgrają z ostrymi kątami, a inaczej ukształtowane panele boczne i smukłe mocowanie tablicy rejestracyjnej z tyłu nadają dodatkowej dynamiki. W motocyklu CB650R mniej oznacza więcej.
Czterocylindrowy, 16-zaworowy silnik rzędowy DOHC zaprojektowano po to, aby go maksymalnie wykorzystać. Krótko zestopniowana skrzynia biegów i dynamiczny przypływ mocy zapewniają fantastyczne przyspieszanie, czemu towarzyszy przenikliwe brzmienie silnika wspinającego się na obroty. To niezapomniane przeżycie. Sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty ułatwia zmianę biegów na wyższe i nagłą redukcję biegu, podczas gdy system sterujący momentem obrotowym HSTC (Honda Selectable Torque Control) odpowiada za przyczepność koła tylnego. To arcydzieło inżynierii. Baw się dobrze podczas jazdy.
Motocykl klasy premium wymaga sprzętu najwyższej jakości. Pełne oświetlenie LED nadaje motocyklowi wyrafinowany i nowoczesny wygląd, a charakterystyczna okrągła lampa przednia rzuca intensywny snop światła o błękitnym zabarwieniu. Pod siedzeniem umieszczono gniazdo USB do ładowania smartfona, a zestaw wskaźników — o poprawionej przejrzystości — jest teraz wykonany z wysokiej jakości wyświetlacza LCD zawierającego m.in. kontrolki wybranego biegu i konieczności zmiany biegu.
Skrócony opis parametrów technicznych motocykla CB650R.
Model CB650R jest wyposażony w podwójny kanał dolotowy, który pobiera świeże powietrze bezpośrednio z przodu. Podnosi to sprawność układu dolotowego i optymalizuje moment obrotowy.
Istnieje możliwość przeprowadzenia nieskomplikowanej konwersji u sprzedawców pojazdów firmy Honda w celu ograniczenia mocy silnika motocykla CB650R do 35 kW, aby mogły z niego korzystać osoby posiadające prawo jazdy kategorii A2. Przywrócenie pełnej mocy po uzyskaniu kategorii A jest równie proste.
Honda CB650R doskonale trzyma się nawierzchni w każdych warunkach drogowych. System sterujący momentem obrotowym HSTC (Honda Selectable Torque Control) odpowiada za przyczepność koła tylnego. Gdy czujniki prędkości kół wykryją różnicę pomiędzy prędkością przedniego i tylnego koła, system płynnie redukuje moment obrotowy do wartości wykrytej w tylnym kole, co umożliwia zachowanie przyczepności.
W nawiązaniu do historii firmy Honda cztery rury wydechowe obiegają przednią część silnika. Tylna część tłumika została tak przeprojektowana, aby dźwięk z układu oddechowego motocykla docierał bezpośrednio do kierowcy, przyprawiając go o dreszcze swoim brzmieniem podczas zwiększania obrotów. Powstający w ten sposób potężny pogłos zapewnia niesamowite wrażenia, jakie może wywołać jedynie rzędowy silnik czterocylindrowy.
W motocyklu CB650R najważniejsza jest równowaga. Rama o eliptycznym kształcie zapewnia zoptymalizowaną sztywność, a także kontrolę nad przednim i tylnym kołem. Profilowany wahacz wykonany z aluminium zaprojektowano tak, aby był jednocześnie wytrzymały i dobrze się prezentował. Opony przednia 120/70-17 i tylna 180/55-17 zapewniają przyczepność charakteryzującą motocykle typu superbike. Ciesz się stylową jazdą.
System sygnalizacji awaryjnego hamowania pomaga zapewnić bezpieczeństwo kierowcy w sytuacji, gdy konieczne jest nagłe użycie hamulców. System wykrywa nagłe hamowanie i automatycznie włącza przednie i tylne światła awaryjne, ostrzegając inne pojazdy znajdujące się w pobliżu.
W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe, z galerią superciekawych filmów.