CMX1100 Rebel

Każdy z nas jest buntownikiem.

Trzy Hondy CMX1100 Rebel na tle budynku.


W życiu nie liczą się tylko dotychczasowe doświadczenia. Ważne jest także dokąd jeszcze się udasz. A teraz CMX1100 Rebel zabierze Cię tam w niepowtarzalnym stylu ulicznego cruisera. Większa moc i wigor dwucylindrowego silnika ujawniają się już w niskim i średnim zakresie obrotów. Większa przestrzeń dla kierowcy – kierownica uniesiona i odsunięta w stronę kierowcy, podnóżki przesunięte do przodu i wyższe o 10 mm siedzisko – zapewnia wygodniejszą i pewniejszą pozycję podczas jazdy. Nowy zestaw wskaźników z wyrazistym 5-calowym ekranem TFT i aplikacją Honda RoadSync umożliwiającą łączność ze smartfonem, zapewnia pełną kontrolę i kontakt z otoczeniem w trakcie jazdy.

Model na Hondzie CMX1100 w mieście, ujęcie z przodu.

Długi, niski i piękny

CMX1100 Rebel jest również smukły.

Siedzisko o wysokości 710 mm zapewnia łatwą obsługę przy niskich prędkościach i łatwy dostęp do podłoża. A konkretne detale wyposażenia są w sam raz. Wciśnięty między rury, bezkołnierzowy zbiornik paliwa o pojemności 13,6 l spoczywa nad mocnym silnikiem. Przednie i tylne błotniki wykonano ze stali o grubości 1 mm i zamontowano na odlewanym ciśnieniowo aluminium. Okrągły reflektor, będący prawdziwym klasykiem motocyklowego wzornictwa, ma nowoczesny akcent: cztery mocne żarówki LED, które razem z kierunkowskazami LED i tylnym światłem z przezroczystą soczewką definiują styl modelu Rebel. CMX1100 to także motocykl o odpowiednich proporcjach, który wygląda równie dobrze z kierowcą na pokładzie — ponieważ to także ma znaczenie.

Model na Hondzie CMX1100 w mieście, ujęcie z przodu.

Kontrola nad mocą

Oraz moc kontroli.

Mocny silnik CMX1100 Rebel trzymasz pewnie w prawej ręce dzięki zaawansowanej elektronice, która sprawia, że ​​każdy ruch przepustnicy to czysta przyjemność. Throttle By Wire oferuje trzy domyślne tryby jazdy – Standard, Sport i Rain – udoskonalone w celu zwiększenia osiągów, a także zoptymalizowany system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i system Wheelie Control. Ponadto, jeśli chcesz, możesz dostosować parametry wyjściowe, w tym poziom mocy i hamowania silnikiem, w trybie User. Udoskonaliliśmy również opcjonalną sześciobiegową skrzynię biegów (DCT), aby zapewnić płynniejsze ruszanie i zatrzymywanie, a także intuicyjną reakcję na zawracanie przy niskiej prędkości.

Model na Hondzie CMX1100 w mieście, ujęcie z boku.

Surowy styl

Zaprojektowany do jazdy.

Sama deklaracja projektu: stalowa rama główna wykorzystuje rury o średnicy 35 mm, aby nadać wygląd długiego i niskiego bobbera, wraz z wytrzymałym wahaczem o średnicy 50,8 mm. Ale nie dajcie się zwieść, ten motocykl został stworzony też do jazdy, nie tylko do podziwiania. Wprowadziliśmy więc kilka poprawek do pozycji jazdy w oparciu o opinie osób, które naprawdę się znają: Właścicieli modelu Rebel. Kierownica jest cofnięta o 28 mm i podniesiona o 12 mm. Podnóżki przesunięto o 50 mm do przodu, a siedzenie - przy użyciu nowej, wysokiej jakości pianki uretanowej - jest o 10 mm grubsze, co zapewnia (wciąż niewielką) wysokość 710 mm. Efekt? Znacznie więcej miejsca dla kierowców o różnym wzroście oraz bardziej zrelaksowana sylwetka podczas jazdy, oferująca wyższą wygodę i lepszą kontrolę.

Jazda w najlepszym stylu

Rozejrzyj się dobrze i wybierz swój.

Przeciągnij, aby obrócić Przeciągnij, aby obrócić

Zastrzeżenie - Zdjęcia pokazane na stronie zawierają modele o specyfikacji innej niż europejska oraz opcję kolorystyczną, która nie jest sprzedawana w Europie.