CMX1100 Rebel
Każdy z nas jest buntownikiem.
W życiu nie liczą się tylko dotychczasowe doświadczenia. Ważne jest także dokąd jeszcze się udasz. A teraz CMX1100 Rebel zabierze Cię tam w niepowtarzalnym stylu ulicznego cruisera. Większa moc i wigor dwucylindrowego silnika ujawniają się już w niskim i średnim zakresie obrotów. Większa przestrzeń dla kierowcy – kierownica uniesiona i odsunięta w stronę kierowcy, podnóżki przesunięte do przodu i wyższe o 10 mm siedzisko – zapewnia wygodniejszą i pewniejszą pozycję podczas jazdy. Nowy zestaw wskaźników z wyrazistym 5-calowym ekranem TFT i aplikacją Honda RoadSync umożliwiającą łączność ze smartfonem, zapewnia pełną kontrolę i kontakt z otoczeniem w trakcie jazdy.
Długi, niski i piękny
CMX1100 Rebel jest również smukły.
Siedzisko o wysokości 710 mm zapewnia łatwą obsługę przy niskich prędkościach i łatwy dostęp do podłoża. A konkretne detale wyposażenia są w sam raz. Wciśnięty między rury, bezkołnierzowy zbiornik paliwa o pojemności 13,6 l spoczywa nad mocnym silnikiem. Przednie i tylne błotniki wykonano ze stali o grubości 1 mm i zamontowano na odlewanym ciśnieniowo aluminium. Okrągły reflektor, będący prawdziwym klasykiem motocyklowego wzornictwa, ma nowoczesny akcent: cztery mocne żarówki LED, które razem z kierunkowskazami LED i tylnym światłem z przezroczystą soczewką definiują styl modelu Rebel. CMX1100 to także motocykl o odpowiednich proporcjach, który wygląda równie dobrze z kierowcą na pokładzie — ponieważ to także ma znaczenie.
Kontrola nad mocą
Oraz moc kontroli.
Mocny silnik CMX1100 Rebel trzymasz pewnie w prawej ręce dzięki zaawansowanej elektronice, która sprawia, że każdy ruch przepustnicy to czysta przyjemność. Throttle By Wire oferuje trzy domyślne tryby jazdy – Standard, Sport i Rain – udoskonalone w celu zwiększenia osiągów, a także zoptymalizowany system kontroli momentu obrotowego (HSTC) i system Wheelie Control. Ponadto, jeśli chcesz, możesz dostosować parametry wyjściowe, w tym poziom mocy i hamowania silnikiem, w trybie User. Udoskonaliliśmy również opcjonalną sześciobiegową skrzynię biegów (DCT), aby zapewnić płynniejsze ruszanie i zatrzymywanie, a także intuicyjną reakcję na zawracanie przy niskiej prędkości.
Surowy styl
Zaprojektowany do jazdy.
Sama deklaracja projektu: stalowa rama główna wykorzystuje rury o średnicy 35 mm, aby nadać wygląd długiego i niskiego bobbera, wraz z wytrzymałym wahaczem o średnicy 50,8 mm. Ale nie dajcie się zwieść, ten motocykl został stworzony też do jazdy, nie tylko do podziwiania. Wprowadziliśmy więc kilka poprawek do pozycji jazdy w oparciu o opinie osób, które naprawdę się znają: Właścicieli modelu Rebel. Kierownica jest cofnięta o 28 mm i podniesiona o 12 mm. Podnóżki przesunięto o 50 mm do przodu, a siedzenie - przy użyciu nowej, wysokiej jakości pianki uretanowej - jest o 10 mm grubsze, co zapewnia (wciąż niewielką) wysokość 710 mm. Efekt? Znacznie więcej miejsca dla kierowców o różnym wzroście oraz bardziej zrelaksowana sylwetka podczas jazdy, oferująca wyższą wygodę i lepszą kontrolę.
CMX1100 Rebel Special Edition
It’s special for more than one reason.
Chromowane lusterka na końcach kierownicy Niezwykle stylowe, wykonane z aluminium, antyodblaskowe lusterka to pierwsze tego typu rozwiązanie zastosowane w drogowym motocyklu Hondy. Do tej pory można je było zobaczyć tylko w legendarnej RC213V-S wywodzącej się z serii MotoGP.
Siedzenie z szyciem rombowym Siedzenie SE (edycja specjalna) zapewnia prawdziwy luksus podczas długich podróży, znakomicie łącząc wysoki poziom komfortu z atrakcyjnym wyglądem.
Indywidualna stylizacja Dostępny w dwóch oszałamiających opcjach kolorystycznych z unikalnym aluminiowym wykończeniem, podkreślającym jego surowy metalowy charakter. Zwarta osłona reflektora pasuje kolorystycznie do zbiornika paliwa, nawiązując przy tym do estetyki hot-roda.
CMX1100T Rebel
Sometimes the journey means more than the destination.
Sztywne kufry boczne Są praktyczne i eleganckie, a całkowita pojemność 35 l (16 l po prawej i 19 l po lewej stronie) sprawia, że bez problemu pomieszczą wszystkie Twoje rzeczy.
Duża przednia owiewka i osłona zapewniają jeszcze lepszą ochronę przed żywiołami i podmuchami wiatru, zwiększając poziom komfortu w mieście i na otwartej drodze.
Niepowtarzalne stylistyka i kolorystyka Nowy kolor Matte Iridium Grey podkreśla wizerunek niezależności i mocnego charakteru roztaczany przez motocykl.
Jazda w najlepszym stylu
Rozejrzyj się dobrze i wybierz swój.
Oryginalne akcesoria Hondy
Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów.
Zastrzeżenie - Zdjęcia pokazane na stronie zawierają modele o specyfikacji innej niż europejska oraz opcję kolorystyczną, która nie jest sprzedawana w Europie.