Honda CRF450R, KONTROLA W KAŻDYM MOMENCIE
Honda CRF450R, KONTROLA W KAŻDYM MOMENCIE

CRF450R

KONTROLA W KAŻDYM MOMENCIE

Twoja kolej

Lekki. Bardzo lekki. Podwozie zaprojektowane we współpracy z działem HRC i zawieszenie Showa o zmienionej kalibracji umożliwiają niezwykle szybkie pokonywanie zakrętów, co bezpośrednio przekłada się na lepsze czasy okrążeń. Silnik w ułamku sekundy rozpędza się do czerwonego pola, a Ty masz pełną kontrolę nad maszyną.

Przewiń

Start. Pierwszy zakręt. Zwycięstwo!

Każdy kierowca wykorzysta zalety. Dlaczego nie wykorzystać ich wszystkich?

Nasza CRF450R wytycza nowe reguły gry. To recepta na wygranie tytułu mistrza świata w MXGP. Aluminiowa grzbietowa rama obniża masę motocykla, a wyjątkowa sztywność, geometria i nowe zawieszenie umożliwiają perfekcyjne pokonywanie zakrętów. Silnik ma dużą moc w średnim zakresie obrotów i wysoki moment już przy niskich obrotach, a dzięki nowym ustawieniom elektronicznego modułu sterującego ma także szybsze reakcje na dodanie i odjęcie gazu. Układ dekompresji i nowe sprzęgło hydrauliczne sprawiają, że motocykl chętnie przyspiesza w całym zakresie prędkości obrotowej. System kontroli momentu obrotowego (HSTC) oferuje 3 tryby zarządzania energią zapewniające maksymalną przyczepność tylnego koła. Asystent startu HRC pozwala objąć prowadzenie już na pierwszych 100 metrach toru. Agresywne i minimalistyczne nadwozie jest smukłe, lekkie i zwinne. Teraz o wiele łatwiej zyskasz prowadzenie już po pierwszym łuku i utrzymasz je do mety. Dysponujesz wszystkim, co jest niezbędne do zwycięstwa.

CRF450R, zmodernizowany układ dekompresji
CRF450R, 3 tryby zarządzania energią
CRF450R START. PIERWSZY ZAKRĘT. ZWYCIĘSTWO.
CRF450R, duża moc w średnim zakresie obrotów i wysoki moment przy niskich obrotach

MOTOCROSS LUB ENDURO

Wybierz swój model

Honda CRF450RX
Honda CRF450R

CRF450R

CRF450RX

STWORZONY, BY WYGRYWAĆ

Różnica tkwi w szczegółach.

Mocniejszy. Szybszy. Potężniejszy. Zwycięstwo! Niezawodny.

Mistrzostw nie wygrywa się przypadkiem. Do zwycięstwa potrzebny jest perfekcyjny projekt. Zapytaj o to dział HRC i Tima Gajsera. A modelem CRF450R jeszcze podnieśliśmy poprzeczkę dla rywali. Lekka aluminiowa rama, wahacz, górna i dolna półka oraz zaciski osi zapewniają rozkład sztywności jak w fabrycznych modelach sportowych, a geometria układu kierowniczego i prześwit zapewniają wręcz połykanie zakrętów. Ale oczywiście na tym nie poprzestaliśmy. Aby jeszcze poprawić reagowanie zawieszenia i umożliwić pokonywanie kolejnych limitów, w widelcu USD Showa z 49-milimetrowymi lagami i sprężynami śrubowymi usztywniono tłumienie dobicia, natomiast amortyzator Showa — wyposażony w superlekką stalową sprężynę — również sztywniej tłumi nierówności, dzięki czemu reakcje przodu i tyłu motocykla są idealnie zbalansowane.

CRF450R, różnica tkwi w szczegółach.
CRF450R, mocniejszy. Szybszy. Potężniejszy. Zwycięstwo! Niezawodny.

Potężniejszy. Płynniejszy. Bezkonkurencyjny.

Zastosowany w Hondzie CRF450R 4-zaworowy silnik Unicam o pojemności 449,7 cm3 dostarcza potężny zastrzyk mocy od 5 tys. obr./min. Nowa mapa układu PGM-FI zwiększa moment od niskich prędkości obrotowych oraz powoduje jego płynniejsze rozwijanie. Sprzęgło hydrauliczne przygotowano na wysokie moce występujące w układzie, a system sterujący momentem obrotowym HSTC (Honda Selectable Torque Control, HSTC) oferuje 3 tryby zarządzania energią zapewniające maksymalną przyczepność tylnego koła. Asystent startu HRC przejmuje władanie nad motocyklem przez pierwsze 100 metrów, natomiast przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB) dostosowuje moc wyjściową do warunków. Minimalistyczne nadwozie wygląda bardzo dynamicznie, ale jest przy tym niezwykle praktyczne — łatwo się po nim przemieszczać oraz zdemontować je w celu wykonania obsługi serwisowej. To tylko jeden z elementów decydujących o tym, że CRF450R to najbardziej kompletny motocykl crossowy.

CRF450R, 3 tryby zarządzania energią

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją