Zamknij

Honda CRF450R

KONTROLA W KAŻDYM MOMENCIE

PIORUNUJĄCY MOMENT OBROTOWY

Więcej mocy i momentu obrotowego

Motocykl CRF450R jest mocniejszy w każdych warunkach. Moc maksymalna zwiększona o 1,8 kW przy 9500 obr./min zapewnia większe możliwości w górnych zakresach obrotów, zaś 2 Nm więcej momentu obrotowego przy 7500 obr./min pozwala na pewniejszą jazdę już od 3000 obr./min.

Doskonały start

3-poziomowy system kontroli startu HRC daje Ci wiele możliwości już na samym początku, bez względu na Twoje doświadczenie oraz warunki atmosferyczne.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF450R.

Pionierski model

Model CRF450R wyznacza standardy. Z punktu widzenia kierowcy – zarówno profesjonalisty, jak i amatora – motocykl ten zawsze zapewniał pełną kontrolę połączoną z wytrzymałością i trwałością, którymi od wielu lat szczyci się Honda.

Start. Pierwszy łuk. Podium.

Chcesz mieć przewagę nad konkurentami już po pierwszym łuku? Jasne, że tak. Mamy na to sposób.

Wspaniały model CRF450R jest teraz jeszcze lepszy. Przede wszystkim lżejszy. Silnik generuje więcej mocy i wyższy moment obrotowy dzięki nowej głowicy cylindra, wlotowi powietrza, układowi wydechowemu i dopracowanym mapom zapłonu każdego biegu. Dodaliśmy też system kontroli startu HRC, aby zapewnić przewagę już na samym początku. Zmienione ustawienia zawieszenia Showa, nowy zacisk hamulca przedniego oraz regulowana kierownica Renthal Fatbar uzupełniają pakiet ulepszeń. Teraz o wiele łatwiej zyskasz prowadzenie już po pierwszym łuku i utrzymasz je do mety.

CRF450R, zbliżenie na kierownicę
CRF450R, zbliżenie na podnóżek
CRF450R, jazda po torze.
CRF450R, jazda po torze.

MOTOCROSS LUB ENDURO

Wybierz swój model

CRF450RX, prawa strona CRF450RX Model CRF450RX ma zarówno motocrossowe DNA, które pozwala wygrywać na każdym etapie zawodów enduro, jak i znakomite właściwości jezdne umożliwiające łatwe pokonywanie odcinków płaskich, wymagających wzniesień oraz wąskich i krętych sekcji toru. Podobnie jak w nowym motocyklu CRF450R poprawiono jego układy jezdne, tworząc niezwykłą maszynę off-roadową, która zapewnia szybkość i niezawodność.
CRF450R, prawa strona CRF450R Od swojego debiutu w 2002 roku model CRF450R udowodnił, że jest motocyklem kompletnym, oferującym użytkownikom pełną kontrolę. We współpracy z HRC nowa wersja została całkowicie przeprojektowana – od kół aż po kierownicę. Zastosowano też elektryczny rozrusznik montowany w standardzie. Zespół wykręcił z silnika więcej mocy i momentu obrotowego, dodał system kontroli startu oraz ulepszył podwozie.

Poznaj CRF450RX

STWORZONY, BY WYGRYWAĆ

Różnica tkwi w szczegółach.

Wytrzymałość. Szybkość. Moc. Niezawodność.

Zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika Unicam o pojemności 449 cm3 było efektem wielu szczegółowych zmian wprowadzanych przez zespół HRC. Różnicę dostrzeżesz, gdy tylko odkręcisz manetkę gazu. Zmodyfikowane elementy: strefa wyciskania mieszanki w komorze spalania, profil płaszcza tłoka, pierścienie tłokowe oraz korbowód. Nowy wkład filtra powietrza ma większą powierzchnię, w wyniku czego przepuszcza znacznie więcej powietrza. Zwiększony przepływ odzwierciedlono w ustawieniach PGM-F1, co oznacza, że paliwo wtryskiwane jest dwa razy w cyklu. Czujnik wybranego biegu pozwala na zastosowanie trzech map zapłonu w przypadku przełożenia 1 i 2, 3 i 4 oraz 5. Układ wydechowy ma teraz różnej wielkości otwory o większej średnicy w miejscu rozwidlenia za kolankiem. Całkowita długość rury wydechowej z lewej strony, od okna do końcówki, została zwiększona o 187 mm, a długość prawego tłumika o 98 mm. Pozbyliśmy się też rozrusznika nożnego.

System kontroli startu HRC

Opracowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami zespołu Honda system kontroli startu HRC oferuje 3 tryby działania, zapewniając modelowi CRF450R przewagę już od samego początku wyścigu. Poziom 1 działa przy 8000 obr./min i przeznaczony jest do jazdy w błotnistych warunkach lub dla mniej doświadczonych motocyklistów. Poziom 2 to podstawowe ustawienie do jazdy po suchej nawierzchni. Działa przy 8500 obr./min. Poziom 3 pozwala na start przy 9500 obr./min i jest przeznaczony dla ekspertów.

CRF450R, lewa strona.
CRF450R, zbliżenie na silnik.

Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB)

Model CRF450R został zaprojektowany do ścigania się we wszystkich warunkach. Motocyklista może więc dostosować właściwości silnika do toru. W tym celu wystarczy użyć jednego z 3 ustawień przycisku wyboru trybu pracy silnika. Tryb 1 zapewnia zrównoważoną moc i moment obrotowy odpowiednie w przypadku większości panujących warunków. Tryb 2 wygładza krzywą mocy i momentu obrotowego, zapewniając lepszą przyczepność koła tylnego na śliskich lub błotnistych nawierzchniach, a Tryb 3 włącza agresywną mapę przydatną podczas jazdy po głębokim piasku. Tryby 2 i 3 można dodatkowo dostosować za pomocą istniejących narzędzi konfiguracyjnych HRC do mapowania sprzętu i oprogramowania.

CRF450R, w powietrzu, przednia lewa strona.

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją