Potężniejszy. Płynniejszy. Bezkonkurencyjny.
Silnik oferuje więcej mocy od 5000 obr./min. Aby uzyskać większy moment obrotowy i płynną pracę silnika w niskim zakresie obrotów, zastosowaliśmy powiększony airbox. Dostęp do filtra nie wymaga żadnych narzędzi. Przeprojektowana obudowa przepustnicy zapewnia optymalną wydajność układu dolotowego. Wtryskiwacz osadzony pod ostrzejszym kątem wtryskuje paliwo prosto w przepustnicę, poprawiając dynamikę silnika. Silnik ma nowy układ dekompresji; przeciwwaga przesuwa się z prawej do lewej strony wałka rozrządu, poprawiając stabilność przy niskich obrotach. Rezultat? Mniejsza podatność na zdławienie silnika. Podwójne kanały wydechowe mają zwiększoną średnicę, a zastosowanie nowej, pojedynczej rury wydechowej i pojedynczego tłumika pozwala zaoszczędzić 1,24 kg. Sprzęgło ma dodatkową tarczę i hydrauliczny układ sterujący, co umożliwia precyzyjne operowanie sprzęgłem podczas jazdy (siła nacisku na dźwignię zmniejszona o 10%). Optymalna kontrola w każdych warunkach. Nowa osłona głowicy cylindrów wykonana z magnezu i mniejsza, lżejsza pompa paliwa to oszczędność cennych gramów.