Gama CRF450R

Zwycięska przewaga

 CRF450R na torze z motocrossowym kierowcą


Nasz CRF450R zmienił zasady gry w 2002 roku. Wystrzelił z bloków startowych i od tego czasu nie ogląda się za siebie, w czym ogromna zasługa prac rozwojowych prowadzonych nieustannie przez dział HRC oraz informacji zwrotnych przekazywanych przez najlepszych motocyklistów jeżdżących w serii MXGP. Teraz ze zwycięskiego przepisu na Hondę CRF450R wzięliśmy najważniejsze cechy odpowiadające za użyteczną prędkość, czyli niską masę, zwinność i zdolność skręcania, po czym je uzupełniliśmy o nowości wynikające z postępu technicznego. Podwozie i zawieszenie zostały całkowicie przeprojektowane, aby zapewnić laserową stabilność na zakrętach w trudnym terenie. Silnik ma jeszcze więcej siły i mocy na niskich obrotach, a przepustnica umożliwia precyzyjne dozowanie osiągów. Chcesz mieć przewagę? Właśnie na nią patrzysz.

Zamknij


  • CRF450R Standard
  • CRF450RWE Standard
*
Honda CRF450R na torze z zawodnikiem motocrossowym

Wyścigowe linie

Rozwój modeli CRF odbywa się z zachowaniem kanonu trzech podstawowych zasad: niskiej masy, scentralizowania masy i dobrej ergonomii. W nowej Hondzie CRF450R zmodyfikowaliśmy kształty plastikowych elementów, tak aby kierowca miał jak największą swobodę ruchu. Osłony chłodnicy zakrywające tytanowy zbiornik paliwa o pojemności 6,3 l zapewniają płynniejszą trajektorię kolan do tyłu i do przodu, a wszędzie wokół motocykla minimalistyczne linie są czyste i wyraźne. Nadwozie ozdobiliśmy odnowioną szatą graficzną rodziny CRF, a po raz pierwszy skrzydlate logo Hondy znalazło się również z przodu na błotniku.

Honda CRF450R na torze z zawodnikiem motocrossowym

Wyścigowy motocykl HRC, który możesz mieć na własność

Honda CRF450R jest wzorem dla całej klasy maszyn motocrossowych od momentu pojawienia się na rynku w 2002 roku. To motocykl kompletny, który oferuje swojemu użytkownikowi — tak amatorowi, jak i profesjonalnemu zawodnikowi — połączenie wyważenia i zwinności dające maksymalną kontrolę. Model jest nieustannie rozwijany, a unowocześnienia są ściśle skoordynowane z oczekiwaniami fabrycznych kierowców zespołu HRC jeżdżących w serii MXGP. Wśród nich z pewnością wyróżnia się wielokrotny mistrz świata, słynny numer 243, czyli Tim Gajser. Na rok 2025 otrzymał całkowicie nową inkarnację ukochanej CRF450R. A tym, co sprawia, że nowy CRF450R jest naprawdę wyjątkowy, jest możliwość posiadania go na własność.

WYBIERZ SWOJĄ BROŃ

CRF450RWE
CRF450R

CRF450R

CRF450RWE