Close
Zamknij

Honda CRF450R

Kontrola w każdym momencie

PIORUNUJĄCY MOMENT OBROTOWY

ZARZĄDZANIE MOCĄ

CRF450R ma 3-poziomowy system regulacji momentu obrotowego (Honda Selectable Torque Control - HSTC), który maksymalizuje przyczepność tylnego koła i optymalizuje przeniesienie napędu. Zarządzaj precyzyjnie mocą.

doskonały start

3-poziomowy system kontroli startu HRC daje Ci wiele możliwości już na samym początku, bez względu na Twoje doświadczenie oraz warunki atmosferyczne.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF450R.

Pionierski model

Model CRF450R wyznacza standardy. Z perspektywy kierowcy - amatora lub profesjonalisty - Honda zawsze oferowała pełną kontrolę, moc i bezkonkurencyjną niezawodność, która stała się wyznacznikiem marki.

Start. Pierwszy zakręt. Podium.

Chcesz mieć przewagę nad konkurentami już po pierwszym zakręcie? Oczywiście, że tak. Mamy na to sposób.

Poprawiliśmy wspaniały model CRF450R. System Honda Selectable Torque Control (HSTC) oferuje 3 mapy, które zapewniają optymalną trakcję tylnego koła i pełną kontrolę nad przepustnicą; silnik jest wyposażony w poprawiony system PGM-FI i zmodyfikowany system HRC Launch Control. Zawieszenie Showa charakteryzuje się lepszą pracą w przy niskich prędkościach kompresji, co poprawia stabilność podczas mocnego hamowania i przyspieszenia. W okładzinach klocków tylnego hamulca zastosowaliśmy inny materiał, aby zwiększyć trwałość hamulca. Teraz o wiele łatwiej zyskasz prowadzenie już po pierwszym łuku i utrzymasz je do mety.

CRF450R, zbliżenie na kierownicę
CRF450R, zbliżenie na podnóżek
CRF450R na torze.
CRF450R na torze.

MOTOCROSS LUB ENDURO

Wybierz swój model

CRF450R, prawa strona CRF450R Od momentu premiery model CRF450R to wyjątkowy motocykl crossowy, który zapewnia kierowcy pełną kontrolę. Modyfikacje wprowadzone przez dział HRC, elektryczny rozrusznik w standardzie, większa moc, głowica opracowana przez dział HRC oraz system kontroli startu HRC Launch Control... i jakby tego było mało, CRF450R ma system HSTC z 3 dostępnymi trybami pracy.
CRF450RX, prawa strona CRF450RX Model CRF450RX ma zarówno motocrossowe DNA, które pozwala wygrywać na każdym etapie zawodów enduro, jak i znakomite właściwości jezdne umożliwiające łatwe pokonywanie odcinków płaskich, wymagających wzniesień oraz wąskich i krętych sekcji toru. Podobnie jak CRF450R, model został wyposażony w system Honda Selectable Torque Control (HSTC), co sprawia, że motocykl oferuje pełną kontrolę pomimo niezwykłych osiągów.

Poznaj CRF450RX

STWORZONY, BY WYGRYWAĆ

Różnica tkwi w szczegółach.

Mocniejszy. Szybszy. Potężniejszy. Niezawodny.

Dział HRC poprawił czterozaworowy silnik Unicam o pojemności 449 cm3. Poza elektrycznym rozrusznikiem jednostka ma większą moc maksymalną i wyższy moment obrotowy. Poprawiliśmy kształt komory spalania, kształt tłoka, pierścienie tłokowe, korbowód, ustawienia systemu PGM-FI, mapy zapłonu na wszystkich pięciu przełożeniach i wydajność układu dolotowego/wydechowego. Efekt modyfikacji potwierdza filozofię działu HRC, która pozwala wydobyć potencjał maszyny poprzez precyzyjne modyfikacje. Wyniki na torze to potwierdzają. Zastosowanie systemu Honda Selectable Torque Control (HSTC) z 3 dostępnymi trybami pozwala wydobyć pełny potencjał silnika. Mapowanie zapłonu i system PGM-FI pozwalają precyzyjnie zarządzać jego zasobami. Każdy tryb zapewnia inną charakterystykę, zależnie od sytuacji: Tryb 1 zapewnia największą płynność i późno ogranicza uślizg koła, poprawiając kontrolę w wolnych i ciasnych zakrętach. Tryb 3 interweniuje mocno i szybko, co jest idealne w błotnistych warunkach. Tryb 2 to kompromis między trybami 1 i 3. System HSTC można również całkowicie wyłączyć.

System kontroli startu HRC

Opracowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami zespołu Honda system kontroli startu HRC oferuje 3 tryby działania, zapewniając modelowi CRF450R przewagę już od samego początku wyścigu. Poziom 1 działa przy 8000 obr./min i przeznaczony jest do jazdy w błotnistych warunkach lub dla mniej doświadczonych motocyklistów. Poziom 2 to podstawowe ustawienie do jazdy po suchej nawierzchni. Działa przy 8500 obr./min. Poziom 3 pozwala na start przy 9500 obr./min i jest przeznaczony dla ekspertów.

CRF450R, prawa strona.
CRF450R, zbliżenie na silnik.

Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB)

Model CRF450R został zaprojektowany do ścigania się we wszystkich warunkach. Motocyklista może więc dostosować właściwości silnika do toru. W tym celu wystarczy użyć jednego z 3 ustawień przycisku wyboru trybu pracy silnika. Tryb 1 zapewnia zrównoważoną moc i moment obrotowy odpowiednie w przypadku większości panujących warunków. Tryb 2 wygładza krzywą mocy i momentu obrotowego, zapewniając lepszą przyczepność koła tylnego na śliskich lub błotnistych nawierzchniach, a Tryb 3 włącza agresywną mapę przydatną podczas jazdy po głębokim piasku. Tryby 2 i 3 można dodatkowo dostosować za pomocą istniejących narzędzi konfiguracyjnych HRC do mapowania sprzętu i oprogramowania.

CRF450R, widok motocykla w locie z przedniej prawej perspektywy.

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją