SIŁA NAPĘDOWA
Większa moc, niższa masa i większy komfort pozwalają odkrywać nowe horyzonty.
Podwozie modelu CRF300 RALLY odchudziliśmy o całe 4 kg, a bak powiększyliśmy o 2,7 litra, dzięki czemu można dłużej jeździć na jednym tankowaniu. Aby zwiększyć komfort podczas długich dni spędzanych na siedzisku, zamontowaliśmy kierownicę nieco wyżej. Z kolei kanapa jest 10 mm niższa, a podnóżki mają gumowe wkładki. Chłodzony cieczą, 4-zaworowy jednocylindrowy silnik z dwoma wałkami rozrządu (DOHC) spełnia wymagania normy emisji spalin EURO5, jest wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe z funkcją asysty oraz osiąga większą moc 27,3 KM (20,1 kW) i wyższy moment obrotowy (26,6 Nm), co zapewnia motocyklowi świetne osiągi w każdej sytuacji. Zwiększono również prześwit, którego nigdy za wiele w jeździe terenowej, a na desce rozdzielczej dodano wskaźnik wybranego biegu.