X-ADV - widok z przodu/boku na szutrowej ścieżce w lesie X-ADV - widok z przodu/boku na szutrowej ścieżce w lesie

X-ADV

Wybierz się na wycieczkę nieutwardzonym szlakiem

Lubimy przełamywać schematy. Nasz X-ADV jest w tym świetny. Po części motocykl wyprawowy, po części skuter. To luksusowy mieszczuch, który łączy cechy obu tych pojazdów. A teraz stał się jeszcze bardziej atrakcyjny. Nadal ma mocny silnik, ale stylistyka SUV-a jest bardziej wyrazista. Nadwozie częściowo wykonano ze zrównoważonego materiału Durabio™, a nowe podwójne reflektory LED wyposażono w światła do jazdy dziennej z wbudowanymi kierunkowskazami. Szybę można łatwo regulować jedną ręką, siedzenie jest wygodniejsze, a dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT działa płynnie nawet podczas wolnej jazdy. I dodano tempomat przydatny podczas dłuższych podróży. Miasto? Autostrada? Nieutwardzony szlak? X-ADV jest w swoim żywiole w każdych warunkach. Każdego dnia i kiedy tylko chcesz.

X-ADV - widok z przodu, dynamiczne ujęcie z kierowcą w mieście. Motocyklista na Hondzie X-ADV na miejskiej drodze.

Miejski Adventure klasy premium

Nowa, wyrazista owiewka przednia podkreśla styl luksusowego SUV-a, a podwójne reflektory projekcyjne LED zapewniają efektywne oświetlenie drogi. Kierunkowskazy są teraz zintegrowane ze światłami do jazdy dziennej (DRL). Poprawia to widoczność maszyny i zarazem przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa pieszych oraz innych uczestników ruchu drogowego. Ale w przypadku X-ADV funkcjonalność jest równie ważna co forma: praktyczne cechy skutera, takie jak schowek pod siedzeniem (z jasnym wewnętrznym oświetleniem i wygodną wewnętrzną przegrodą), łatwo dostępny schowek z przodu, ergonomicznie ukształtowana podłoga i 5-stopniowa regulacja szyby, sprawiają, że codzienne podróżowanie staje się prawdziwą przyjemnością.

X-ADV - widok z przodu/boku, ujęcie na szutrze, ze stojącym kierowcą X-ADV - widok z przodu/boku, ujęcie na szutrze, ze stojącym kierowcą

Gotowy na wszystko

Oczekujesz najlepszej wydajności w swojej klasie. Masz to: Moc maksymalna 43 kW i potężny moment obrotowy 69 Nm przy zaledwie 4750 obr./min. Przepustnica jest sterowana elektronicznie, a cztery domyślne tryby jazdy — STANDARD, SPORT, RAIN i GRAVEL — uwzględniają wszelkie możliwe warunki, od miejskich ulic po szutrowe szlaki. Można również skonfigurować cały układ w pełni indywidualnie. System kontroli momentu obrotowego zoptymalizowano pod kątem płynnego zarządzania trakcją w trybie RAIN i GRAVEL. Podobnie jak w modelu CRF1100L Africa Twin, istotnie zmodernizowano dwusprzęgłową skrzynię biegów (DCT). Poprawiono jej działanie przy ruszaniu i zatrzymywaniu oraz płynność reagowania przy niskich prędkościach, a dodatkowo ściśle zsynchronizowano z nią działanie nowego tempomatu.

X-ADV - widok z boku, ujęcie na rondzie w mieście X-ADV - widok z boku, ujęcie na rondzie w mieście

Przygoda zaczyna się od Twoich drzwi

Zwinne podwozie X-ADV doskonale radzi sobie zarówno w mieście, jak i w terenie. Sercem konstrukcji jest wytrzymała stalowa rama typu diamond, która współpracuje z widelcem USD o długim skoku (153 mm z przodu/130 mm z tyłu) oraz tylnym amortyzatorem Pro-Link. Taki układ zapewnia doskonałą amortyzację. Do tego dołożono wyprostowaną pozycję kierowcy, zapewniającą doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach i dzięki temu świetną kontrolę nad motocyklem. Zamontowana na wysokości 820 mm kanapa otrzymała o 10% więcej pianki uretanowej. Siedzisko jest wygodne i wyprofilowane tak, by stopy łatwiej mogły dosięgnąć podłoża. Wisienka na torcie? Poziom przyczepności jak w motocyklu, uzyskany dzięki zastosowaniu 17-calowej przedniej felgi z oponą 120/70-17 i 15-calowej tylnej felgi z oponą 160/60-15.

X-ADV Special Edition

Dla wybrańców. X-ADV Special Edition ma niepowtarzalną kolorystykę, akcenty graficzne i charakter. Gotowy na coś innego?

Oryginalne akcesoria Hondy

Skonfiguruj swój motocykl za pomocą różnych zestawów akcesoriów: