WYRAŹ SWOJĄ OSOBOWOŚĆ

CMX500 na tle miasta

PROSTY I SUROWY

  • Matte Gunpowder Black Metallic Standard
  • Seal Silver metallic Standard
  • Matte Laurel Green Metallic Standard
  • Pearl Shining Black (SE) Standard
*
Przewiń

POCZUJ WOLNOŚĆ

Wyróżnij się.

Honda CMX500 Rebel stanowi wyznacznik wolności kierowców i jest przeznaczona dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2. Mocny, chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik rzędowy spoczywa w niskiej ramie wyposażonej w nowoczesne zawieszenie i oświetlenie. Wysoki komfort i czytelny zestaw wskaźników to kolejne atuty tego motocykla, który zachwyca ciekawą stylistyką.

Honda CMX500 Rebel zaparkowana przed warsztatem - widok z profilu.

RADOŚĆ Z JAZDY

Rebel jeździ własnymi ścieżkami.

Idealny motocykl dla osób, które przesiadają się z maszyn o mniejszej pojemności. Do napędu wykorzystaliśmy niezawodny, rzędowy silnik dwucylindrowy, który oddaje moc w sposób płynny i przewidywalny. Nowy układ wydechowy jest zgodny z normą EURO5, a zastosowanie sprzęgła antyhoppingowego ze wspomaganiem sprawia, że zmiana przełożeń jest o 30% lżejsza. Pozycja kierowcy jest zrelaksowana i naturalna: ramiona są wyprostowane, siedzenie znajduje się na małej wysokości. To motocykl, który doskonale sprawdzi się podczas jazdy po autostradzie. Nawet przy niskich prędkościach Honda Rebel pozostaje komfortowa i łatwa w prowadzeniu.

Honda CMX500 Rebel z kierowcą - widok z profilu.
Honda CMX500 Rebel na ulicy - widok z tylnego profilu.
Honda CMX500 Rebel zaparkowana przed warsztatem.
Kobieta siedząca na motocyklu Honda CMX500 Rebel.

NISKO UMIESZCZONA KANAPA

Rzędowy dwucylindrowiec dostosowany do jazdy w trasie.

Honda CMX500 Rebel - widok z tyłu.

Smukła sylwetka pozwala na zwinną jazdę w mieście, a nisko osadzone siedzenie zapewnia wygodę oraz pewną kontrolę motocykla podczas postojów.

Zmodernizowany układ wtrysku PGM-FI nadał silnikowi motocykla Rebel całkiem inny charakter od tego znanego z modelu CBR500R. Model Rebel zapewnia satysfakcjonujące przyspieszenie i doskonałe osiągi w trasie dzięki potężnemu momentowi obrotowemu w niskim zakresie obrotów rzędu 43,2 Nm przy 6000 obr./min. i mocy maksymalnej rzędu 46,2 KM przy 8500 obr./min.

Odpowiednie brzmienie

Układy wydechowy 2-1 z dwoma komorami rozprężnymi kończy potężny tłumik o średnicy 120 mm, stylizowany na lufę strzelby. Wnętrze zaprojektowane od podstaw i nowy czujnik LAF zapewniają zgodność silnika z normą EURO5, a kolejność zapłonów przestawiona o 180° sprawia, że jednostka napędowa brzmi absolutnie niepowtarzalnie. Dopełnienie stanowi 6-biegowa skrzynia biegów, która uzmysławia, jak potężny jest ten motocykl.

Widok z przedniej perspektywy przedstawiający Hondę CMX500 Rebel na ulicy.
Honda CMX500 Rebel - widok z przodu.

Gotowy do jazdy zawsze i wszędzie. Model CMX500 Rebel stanowi pomost pomiędzy mniejszymi motocyklami a tymi o większej pojemności.

HONDA MOTORCYCLES EXPERIENCE

HONDA MOTORCYCLES EXPERIENCE

W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć swoją Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe z galerią ciekawych filmów.