2010
Prezentacja rewolucyjnej koncepcji Honda 3R-C. Efekt kompleksowej wiedzy spółki na temat silników elektrycznych.
Prezentacja rewolucyjnej koncepcji Honda 3R-C. Efekt kompleksowej wiedzy spółki na temat silników elektrycznych.
Powstaje koncepcja Exhibimos EV-STER, najnowszej generacji urządzeń elektrycznych samochodów sportowych.
Pojawia się model dziewiątej generacji Hondy Civic.
Wprowadzenie nowego modelu czwartej generacji - Hondy CR-V.
Wprowadzenie nowego silnika 1.6 dla Hondy Civic w ramach „Earth Dreams Technology”.
Honda zapowiada narodziny nowego humanoidalnego robota – Asimo.
Wprowadzenie Hondy Civic ósmej generacji.
Europejskie drogi podbijają modele siódmej generacji – Hondy Accord i Accord Tourer.
Honda wprowadza FR-V, kompaktowy sześcioosobowy Minivan (3+3 siedzenia).
Honda wprowadza na rynek z CR-V trzeciej generacji.
Pasjonatów samochodów zachwyca ósma generacja modelu Civic, trzydrzwiowe Typ-R i Typ-S.
Honda Aircraft Company rozpoczyna sprzedaż HondaJet w Europie.
Na rynek wjeżdża Honda FCX.
Podczas GP Monako, Ayrton Senna siedzący za kierownicą McLaren-Honda MP45B zapewnia 54 zwycięstwo Hondy w F1.
Wprowadzenie Hondy Civic piątej generacji.
Z zakładów produkcyjnych Hondy wyjeżdża samochód czwartej generacji Prelude.
Honda wprowadza nowy model CR-X.
Wprowadzenie Hondy NS-X Type-R w Japonii.
Honda wygrywa World Solar Challenge 93, wyścigi pojazdów napędzanych energią słoneczną.
Honda demonstruje Hondę Accord piątej generacji.
Honda przedstawia pierwszy eksperymentalny samolot odrzutowy MH-02.
Honda wprowadza Hondę Civic szóstej generacji.
Na drogi wyjeżdża model CR-V 4WD.
Prezentacja technologii ZLEV (Zero Level Emission Vehicle – Zero emisji spalin pojazdu).
Wprowadzenie Hondy Accord szóstej generacji.
Produkcja i sprzedaż Civic Aero Deck, pierwszego samochodu stworzonego w Europie.
Po prezentacji na Motor Show w Genewie na ulice miast wyjeżdża Honda S2000.
Z piskiem opon na rynek wjeżdża Honda HRV.
Po 15 latach przerwy, Honda Racing wraca do Formuły 1.
Wprowadzenie na rynek Hondy Legend pierwszej generacji.
Honda kończy na 1, 2, 3, 5 i 6.miejscu w rajdzie Paryż- Dakar.
Circuit Suzuka staje się oficjalnym torem F1.
Honda wprowadza na rynek Civic 4 generacji.
Wprowadzenie Hondy Accord czwartej generacji.
Honda wprowadza model Civic pierwszej generacji.
Soichiro Honda i Takeo Fujisawa (dyrektor zarządzający firmy) przechodzą na emeryturę.
Prezentacja prototypu Hondy ESV (Experimental Safety Vehicle) na Międzynarodowej Konferencji dotyczącej ESV.
Honda Accord pierwszej generacji pojawia się na drogach.
Premiera Hondy Prelude pierwszej generacji.
Wprowadzenie Hondy Civic drugiej generacji.
Otwarcie fabryki Suzuka.
Honda Racing Team zajmuje pięć pierwszych pozycji w wyścigu TT na wyspie Man w kategorii 125cc i 250cc.
Soichiro Honda przedstawia prototyp 1963 F1.
Prezentacja pierwszego sportowego samochodu Honda S500.
Debiut Hondy w Grand Prix Niemiec z RA271. Samochód zajmuje 9 miejsce.
Pierwsze zwycięstwo w Formule 1, na torze w Meksyku.
Wprowadzenie modelu S800.
Brabham Honda wygrywa 11 wyścig z rzędu. Zajmuje pierwsze miejsce w F2.
Wprowadzenie modelu N360.
Otwarcie fabryki Yamato (obecnie Wako).
W swoim pierwszym wyścigu TT na wyspie Man, Honda Racing Team zajmuje 6 miejsce w klasie 125 cc.
Soichiro Honda zakłada „Instytut Badań Technicznych Hondy” w Hamamatsu.
Honda wprowadza na rynek swój pierwszy produkt: rower z silnikiem typu A.
Honda wprowadza na rynek swój pierwszy rower Honda: Dream D (2T, 98 cc.).