Honda GL1800 Gold Wing Tour, widok z lewej strony z przodu, z kierowcą i pasażerem, na drodze poza miastem, czarny metalizowany Gunmetal Black Metallic
Honda GL1800 Gold Wing Tour, widok z lewej strony z przodu, z kierowcą i pasażerem, na drodze poza miastem, czarny metalizowany Gunmetal Black Metallic

KOMFORT I WYGODA DWUSPRZĘGŁOWEJ SKRZYNI BIEGÓW

Przewiń

POZNAJ PRZYSZŁOŚĆ

W kwestii przeniesienia napędu możesz korzystać z najlepszych zalet obu rozwiązań. DCT to układ zmiany biegów, który łączy przyjemność samodzielnej zmiany przełożeń z wygodą przełączania automatycznego. Dzięki temu każdą przejażdżkę możesz przeżywać dokładnie tak, jak chcesz. Chcesz największej płynności działania, pełnego odprężenia i najniższego zużycia paliwa? Pozwól skrzyni DCT pracować w trybie automatycznym, który optymalnie dobierze wszystkie parametry. Natomiast jeśli Ty chcesz wydawać polecenia skrzyni DCT, wybierz tryb ręczny i traktuj ją jak zwykłą skrzynię mechaniczną — przełączaj biegi na wyższe i niższe kiedy chcesz, przy wybranych przez siebie obrotach.

Honda X-ADV, widok z prawej strony z tyłu, z kierowcą, droga poza miastem, szary motocykl

Honda X-ADV, widok z prawej strony, z kierowcą, droga gruntowa, szary motocykl

NOWOCZESNA TECHNIKA W DZIAŁANIU

Ukryta wewnątrz silnika dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) to niezwykle inteligentny układ, który dzięki dwóm sprzęgłom sterowanym hydraulicznie zawsze jest gotowy na kolejny — wyższy lub niższy. W ten sposób otrzymujesz zalety ręcznej skrzyni biegów, czyli poczucie bezpośredniego panowania nad maszyną i lepszego wykorzystywania jej możliwości, dodatkowo wsparte zrelaksowaniem, jaką daje skrzynia automatyczna. Podobnie jak wszystkie najlepsze rozwiązania technologiczne, skrzynia DCT jest niezwykle prosta w użyciu: pozwól jej robić swoje, a Ty zajmij się kierowaniem i rozglądaniem dokoła. Lub za pomocą przycisków na lewej manetce w mgnieniu oka zmieniaj biegi na niższe i wyższe identycznie jak w skrzyni ręcznej, wykorzystując pełnię osiągów silnika. Mechanizm ręczny jest intuicyjny w obsłudze i automatycznie stosuje międzygaz przy redukcji biegów.

Honda X-ADV, widok z prawej strony, z kierowcą, droga gruntowa, szary motocykl

WOLNOŚĆ

Zmieniaj biegi płynnie i niezauważalnie, nie przejmując się dźwignią sprzęgła ani pedałem zmiany biegów. Poranne godziny szczytu, ważne spotkanie lub wycieczki poza miasto ze znajomymi nigdy nie były prostsze. Po prostu uruchom silnik i dodaj gazu. Odpręż się i ciesz się jazdą.

Honda X-ADV, widok z prawej strony, z kierowcą, droga gruntowa, szary motocykl

WRAŻENIA

Siła napędowa skrzyni DCT zapewnia sportowe odczucia z jazdy, które przewyższają oczekiwania. Kręte drogi i szybkie autostrady nie stanowią wyzwania. Przyspieszaj błyskawicznie w każdej sytuacji. Ruszaj po przygodę i chłoń jej każdy moment.

Honda X-ADV, widok z prawej strony, z kierowcą, droga gruntowa, szary motocykl

KONTROLA

Wybieraj pomiędzy trybem automatycznym i manualnym, aby dostosować się do każdego środowiska i stylu jazdy. Niezauważalna zmiana biegów to druga natura motocykla. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad jazdą za każdym razem, niezależnie od poziomu swoich umiejętności.

JAK DZIAŁA SKRZYNIA BIEGÓW DCT

Twoje postrzeganie jazdy zmieni się dzięki skrzyni DCT. Daje ona możliwość podziwiania krajobrazu i cieszenia się z wiatru owiewającego skórę.

Zauważysz także, że komunikacja z pasażerem i innymi uczestnikami ruchu jest łatwiejsza.

Zawsze będziesz mieć pewność, że w każdej chwili możesz pojechać w każde miejsce i doświadczyć doznań gwarantowanych przez technologię DCT.

Honda GL1800 Gold Wing, widok z przodu z boku, z kierowcą i pasażerem, na drodze poza miastem, szary Pearl Deep Mud
Honda X-ADV, widok z przodu z prawej strony, zaparkowany, szary motocykl
Honda Rebel CMX1100, widok z przodu z boku, z kierowcą, na miejskiej ulicy, czarny motocykl
Honda GL1800, zbliżenie na silnik