Kunszt obróbki aluminium
Osłony chłodnicy z polerowanego aluminium zostały zmniejszone i skierowane do przodu — ten akcent stylistyczny powielono w zredukowanej ramie pomocniczej.
Rodzina Neo Sports Café przeszła ewolucję. Zaczynając od modelu CB1000R, który został całkowicie przeprojektowany: otrzymał smukły reflektor, nową aluminiową ramę pomocniczą oraz jeszcze bardziej indywidualny, agresywny charakter. Dla osób preferujących podkreślony wygląd ręcznego wykonania przygotowaliśmy model CB1000R Black Edition, który ucieleśnia taki styl.
Przyjrzyj się wyjątkowym szczegółom nowego modelu CB1000R. Unikalne połączenie sportowego motocykla typu naked i minimalistycznego stylu Café Racer, obok którego nie da się przejść obojętnie.
Osłony chłodnicy z polerowanego aluminium zostały zmniejszone i skierowane do przodu — ten akcent stylistyczny powielono w zredukowanej ramie pomocniczej.
Umożliwia łatwe sterowanie nawigacją, połączeniami, wiadomościami i odtwarzaniem muzyki podczas jazdy (współpracuje tylko z urządzeniami z systemem Android™).
Maksymalna moc 107 kW przy 10 500 obr./min, 104 Nm momentu obrotowego i płynniejsza reakcja silnika na otwarcie przepustnicy zapewniają fantastyczne, dające się kontrolować przyspieszanie.
Układ TBW oferuje trzy domyślne tryby jazdy: STANDARD, RAIN i SPORT, a w trybie USER dodatkowo 3‑poziomową personalizację sposobu dozowania mocy silnika, siły hamowania silnikiem i działania system sterującego momentem obrotowym HSTC (Honda Selectable Torque Control).
Regulowany widelec Showa Big Piston (SFF-BP) z osobną regulacją napięcia wstępnego, dobicia i odbicia zapewnia doskonałą kontrolę nad prowadzeniem, natomiast tylny amortyzator ma regulację napięcia wstępnego sprężyny i tłumienia odbicia i jest przymocowany do jednostronnego wahacza.
Dwie pływające tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm są ściskane przez 4‑tłoczkowe zaciski montowane radialnie, a dzięki układowi ABS zapewniają doskonałą siłę hamowania i wyczucie w każdych warunkach.
Układ wydechowy 4-2-1 ściśle oplata silnik. Powyżej 5,5 tys. obr./min emituje głęboki, surowy dźwięk, idealnie pasujący do przyspieszenia towarzyszącego rozwijaniu mocy.
Całe oświetlenie wykonano w technologii LED. Uwagę zwraca przede wszystkim zmieniony reflektor o smukłym kształcie otoczony aluminiową oprawą.
Kwintesencja jazdy na motorze.
Teraz jeszcze bardziej efektowny i agresywnie muskularny. Wystarczy rzut oka, aby zauważyć, że akcenty z polerowanego metalu odzwierciedlają tradycyjny charakter zrywnego café racera.
Ten roadster został pozbawiony niepotrzebnych ozdobników, tak aby nic nie mąciło czystej przyjemności jazdy. Towarzyszące uczucie, wrażenia i dźwięk wciągają w świat ekscytującej, dynamicznej jazdy przed siebie. A po skończonej jeździe możesz godzinami podziwiać rozliczne rozwiązania techniczne otaczające wyjątkowy czterocylindrowy silnik, dzięki którym motocykl jest tak wyjątkowy.
Oszałamiająca CB1000R lub tajemnicza CB1000R Black Edition. Wybierz tutaj.
CB1000R Black Edition idzie dalej i w ciemniejszą stronę. Poza kilkoma detalami wytoczonymi z aluminium reszta jest całkowicie czarna: oprawa reflektora, szyba, górne golenie przedniego widelca SFF-BP, osłony chłodnicy, osłony filtra powietrza (z anodowanym wykończeniem) i układ wydechowy 4-2-1. Lakier w kolorze głębokiej grafitowej czerni zdobi zbiornik paliwa i poszycie fotela. Motocykl jest też wyposażony w 3‑stopniowy regulowany quickshifter zapewniający precyzyjne i szybkie zmiany biegów.
Nowy 3‑stopniowy regulowany quickshifter umożliwia błyskawiczne zmiany biegów na wyższe przy pełnym otwarciu przepustnicy bez używania sprzęgła, a także wspomaga redukcje biegów. Opór wyczuwany przy zmianie biegów można regulować między małym, średnim i dużym.
W mieście i na autostradach ważna jest odpowiednie zabezpieczenie przed zanieczyszczeniami podnoszącymi się z drogi. Kratka jest idealnym uzupełnieniem standardowej chłodnicy i faktycznie chroni. Ma również surową industrialną estetykę, która świetnie pasuje do modelu CB1000R.
Doskonały akcent wykończeniowy, który jeszcze bardziej podkreśla wyjątkowość Hondy CB1000R. Siedzenie kierowcy powleczono luksusową alcantarą, a jego konstrukcja zapewnia świetny komfort i stabilność ciała. Również siedzenie pasażera może być pokryte tym materiałem.
Gorsza pogoda nie oznacza, że musisz rezygnować z jeżdżenia. Do jeżdżenia w niskich temperaturach warto zamontować smukłe podgrzewane manetki. Wytwarzają one ciepło na swojej całej powierzchni, a zintegrowany układ sterujący pozwala wygodnie regulować temperaturę.
Prosta i funkcjonalna torba o pojemności 3 litrów dopasowana do kształtu zbiornika paliwa, ze stabilnym mocowaniem, które nie przeszkadza w prowadzeniu. Na wierzchu torby znajduje się przezroczysta kieszeń, do której można włożyć smartfona. W celu przytwierdzenia torby trzeba dokupić zestaw mocujący. W komplecie znajduje się pokrowiec przeciwdeszczowy. Wymiary: 178 x 285 x 130 mm (szer. x dł. x wys.).
Prosta i funkcjonalna rozkładana torba (15–22 l) dopasowana specjalnie do stożkowego kształtu tylnego siedzenia. Po dokupieniu zestawu mocującego łatwo się przytwierdza i jest bardzo stabilna. W komplecie znajduje się pokrowiec przeciwdeszczowy. Standardowe wymiary: 355 x 365 x 243 mm (szer. x. dł. x wys.).
W aplikacji Honda Motorcycles Europe możesz stworzyć dowolną Hondę według własnej wizji. To bardzo proste. Wybierz motocykl i jego kolor. Następnie za pomocą funkcji rzeczywistości rozszerzonej zobaczysz, jak maszyna będzie wyglądała w Twoim garażu. Aplikacja ma wbudowany katalog akcesoriów, z którego możesz wybierać żądane elementy. W aplikacji jest też podpięty kanał YouTube Honda Motorcycles Europe, z galerią superciekawych filmów.