Wyścigowe linie
Wyrazista grafika nawiązująca do pierwszej Hondy Fireblade oraz legendarne logo HRC sprawiają, że motocykl wygląda na szybki nawet wtedy, gdy stoi.
Przyjrzyj się bliżej detalom, dzięki którym CBR1000RR-R Fireblade SP w wersji na 30. rocznicę modelu jest tak wyjątkowy.
Wyścigi przyczyniają się do rozwoju gatunku, krążą w jego mechanicznych żyłach, a najnowsze wcielenie z dumą kontynuuje rodowód. Wyścigowe technologie wywodzące się z maszyny RC213V, na której w serii MotoGP startował 8-krotny mistrz świata Marc Marques, zapewnia pełną kontrolę na najwyższym poziomie. To właśnie ten model jest najbardziej zbliżony do wyczynowych superbike'ów.
Honda Fireblade i używające jej zespoły wyścigowe odniosły wiele sukcesów, zdobywając trofea i zajmując podia na najtrudniejszych torach na świecie. Oto jak tego dokonaliśmy.
Oryginalny Fireblade — zrodzony w głowie zawodnika i inżyniera Baby Sana — był ekscytującym motocyklem, który przy mocy 125 KM ważył zaledwie 185 kg. Okazał się prawdziwą rewolucją. W swojej najnowszej inkarnacji ma zabierające dech w piersiach 214,6 KM i kręci się do niewyobrażalnych 14,5 tys. obrotów. To dopiero pobudza krew do krążenia!
Co prawda my wznieciliśmy pożar, ale to nasi kierowcy podsycali płomienie. W 1992 roku Fireblade została najlepiej sprzedającym się motocyklem sportowym i od tego czasu nieprzerwanie okupuje czołówkę rankingu. Dziękujemy Wam — naszym kierowcom, zawodnikom i entuzjastom — za okazywaną lojalność.
Maszyny CBR1000RR-R i CBR1000RR-R SP doczekały się znaczących modernizacji na rok modelowy 2022. Są lżejsze, mają więcej mocy, a pakiet nowoczesnej elektroniki poprawia własności jezdne. Zapisują kolejną chlubną kartę w historii modelu. Aby dowiedzieć się więcej o tych dwóch wspaniałych motocyklach, kliknij przyciski widoczne poniżej.