Motocykle Honda 2026

CB1000GT

Poznaj najlepszy motocykl typu Sport Tourer, który łączy dynamiczne osiągi sportowe z wytrzymałością na długich dystansach. Jego agresywny styl przyciąga wzrok, gdziekolwiek się pojawisz, a w dodatku oferuje bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny. Motocykl ten zaprojektowano dla miłośników emocji, którzy oczekują wysokiej mocy i osiągów, ale równocześnie wygody i komfortu podróżowania.

Gama modeli z systemem Honda E-Clutch na rok 2026 

Unikalny dla Hondy system E-Clutch zapewnia radość z jazdy i oferuje wybór. Możesz używać sprzęgła w konwencjonalny sposób lub pozwolić, aby system E-Clutch zrobił to za Ciebie. Do gamy modeli na rok 2026 wyposażonych w system E-Clutch dołączyły CB750 Hornet i XL750 Transalp. System został precyzyjnie dostrojony pod specyfikę każdego z modeli, a elektronicznie sterowana przepustnica zapewnia jeszcze większą płynność zmiany biegów.

System E-Clutch wprowadziliśmy również do gamy naszych "pięćsetek", odpowiednich dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2, w tym do CB500 Hornet, CBR500R i NX500.

Zrodzony z dziesięcioleci inżynierii, dostrajania i testowania, dzięki czemu możesz cieszyć się każdą chwilą w siodle. 

CB750 Hornet

System Honda E-Clutch i elektronicznie sterowana przepustnica dostrojone specjalnie pod model CB750 Hornet.

Złam ograniczenia dzięki zmodernizowanemu modelowi CB750 Hornet. Zapewnia wiodącą w swojej klasie moc dzięki lekkiej ramie, zbudowanej z myślą o precyzyjnych, sportowych osiągach. System Honda E-Clutch i elektronicznie sterowana przepustnica Throttle by Wire zapewniają dodatkowe korzyści - szybszą, płynniejszą i bardziej intuicyjną zmianę biegów. Z przykuwającym uwagę stylem streetfightera i podwójnym reflektorem LED, CB750 Hornet jest gotowy do lotu. Ten motocykl nie ma sobie równych.

XL750 Transalp

System Honda E-Clutch i przepustnicą Throttle by Wire, dostrojone do XL750 Transalp.

XL750 Transalp to legenda motocykli turystycznych oferujących najlepsze w swojej klasie moc i moment obrotowy. Zmodernizowane zawieszenie i podwozie zapewniają lekkie prowadzenie na drodze i pewną kontrolę w terenie. System Honda E-Clutch i przepustnica Throttle by Wire zapewniają płynną, intuicyjną zmianę biegów - bez potrzeby korzystania z klamki sprzęgła. Podwójny reflektor LED i ekran Durabio™ o wysokiej przezroczystości, z centralnym kanałem wlotowym, zwiększa aerodynamikę i ochronę przed wiatrem. Dzięki 5-calowemu wyświetlaczowi TFT i pełnej łączności Honda RoadSync, XL750 Transalp zadaje tylko jedno pytanie: jak daleko chcesz dojechać?

CB650R

Minimalistyczna perfekcja

To właśnie tutaj znajdziesz czystą magię czterech cylindrów. Skonstruowany tak, by zapewnić ogromną przyjemność z jazdy – zarówno na miejskich ulicach, jak i na krętych drogach lokalnych. CB650R charakteryzuje się doskonałym przyspieszeniem i lekkością, a także jest niezwykle zwrotny. Dodaj do tego technologię premium i możliwość jazdy pierwszym motocyklem z niesamowitym systemem Honda E-Clutch, a okaże się, że czasami mniej naprawdę może znaczyć więcej.

CBR650R

Czyste osiągi czterech cylindrów

Czterocylindrowe motocykle sportowe klasy średniej to rzadko spotykane, piękne maszyny. CBR650R należy do tego gatunku. Płynnie rozwija moc w sposób przypominający działanie turbiny, od niskich do wysokich obrotów. A zmiana biegów przez system E-Clutch zapewni nowy poziom osiągów – jeśli tylko zechcesz. Bardziej drapieżna stylistyka inspirowana modelem CBR1000RR-R Fireblade.

CB1000F

Inspirowany kultowym modelem CB750F z 1979 roku, teraz odrodzony dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technicznym. Poznaj niezrównane wrażenia z jazdy i wyjątkowy dźwięk CB1000F. Niskie siedzenie i wyprostowana pozycja zapewniają łatwe, bezwysiłkowe prowadzenie. Dodatkowo dzięki inteligentnej technologii, systemowi cornering ABS i mocnemu czterocylindrowemu silnikowi zawsze jest gotowy na dreszczyk emocji.

WN7

Honda WN7 została opracowana, aby zaoferować nowe wrażenia z cichej, płynnej i bezemisyjnej jazdy, zapewniając kierowcom zupełnie inne doznania emocjonalne niż w przypadku motocykli z silnikami spalinowymi. WN7 zapewnia naprawdę ekscytujące osiągi przy masie własnej wynoszącej zaledwie 217 kg. Jego zaawansowany, chłodzony cieczą silnik o mocy 18 kW wytwarza moc porównywalną z silnikiem spalinowym o pojemności 600 cm3, generując jednocześnie moment obrotowy na poziomie 100 Nm – porównywalny z motocyklem o pojemności 1000 cm3.

SH125

Łatwy w prowadzeniu, łatwy w użytkowaniu — SH został stworzony do poruszania się po mieście komfortowo i stylowo. Świeża stylistyka z nowymi reflektorami LED oraz wyświetlacz TFT sprawiają, że SH125 jest wyraźnie dojrzalszy i praktyczniejszy.

Gama Forza 2026

Forza 750

Najwyższe osiągi

Najwyższej jakości wrażenia z jazdy motocyklem GT, wynikające z połączenia komfortu motocykla turystycznego z wygodą i praktycznością dużego skutera. 

Forza 350

Moc, by mierzyć dalej

Poznaj Hondę Forza 350, skuter klasy premium o sportowych osiągach i eleganckim wyglądzie. 

Forza 125

Żadnych kompromisów

Najlepszy w swojej klasie sportowy skuter GT, zapewniający komfort dla dwóch osób, z dużym schowkiem pod siedzeniem, elektrycznie sterowaną szybą i mocnym, oszczędnym silnikiem eSP+.

NT1100

Wszystko, czego potrzebujesz, zebrane w jednym motocyklu. NT1100 to w pełni nowoczesny motocykl turystyczny z dwucylindrowym silnikiem o sportowym zacięciu, z wyższym momentem obrotowym, wyposażony w sześcioosiowy elektroniczny układ sterowania IMU, łatwą w regulacji szybę, oferujący zwiększoną ładowność i możliwość wyboru elektronicznego zawieszenia (ES). Opcjonalna dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) zapewnia płynniejszą reakcję przy niskich prędkościach.

Trzy motocykle CMX1100 na zewnątrz, przed nowoczesnymi budynkami. Motocykl CMX1100 na zewnątrz, przed nowoczesnym budynkiem.

CMX1100 Rebel

Każdy z nas jest buntownikiem

Łącząc klasyczny styl bobbera ze współczesnym wzornictwem, CMX1100 Rebel robi wrażenie dzięki zwiększonemu momentowi obrotowemu charakterystycznego dwucylindrowego silnika, 5-calowemu ekranowi TFT z łącznością Honda RoadSync i wygodnej pozycji za kierownicą. Dostępny również w wersji Touring i customowej ulicznej wersji Special Edition. 

GL1800 Gold Wing

Niezależnie od tego, dokąd się udasz, GL1800 Gold Wing to idealny motocykl na tę podróż. Pięknie wykończony i zaprojektowany tak, aby uczynić podróżowanie przyjemniejszym. Napędzany jest wspaniałym sześciocylindrowym silnikiem o pojemności 1833 cm3, współpracującym z siedmiobiegową przekładnią DCT, a wszystko to w wyrafinowanym, zwrotnym podwoziu. Gold Wing został stworzony dla czystej przyjemności z jazdy.

Trzy motocykle CMX1100 na zewnątrz, przed nowoczesnymi budynkami.

X-ADV

Wybierz się na przejażdżkę poza asfaltem.

Po części motocykl wyprawowy, po części skuter. To luksusowy mieszczuch, który łączy cechy obu tych pojazdów.

NC750X

Szukasz wszechstronnego, uniwersalnego motocykla? Jest na wyciągnięcie ręki. Stworzony do pokonywania długich dystansów, dwucylindrowy NC750X nadaje się do codziennych dojazdów, turystycznych wycieczek oraz wszystkiego, co pomiędzy.

Gama skuterów 2026

ADV350

Sportowa moc silnika łączy się z solidnym, płynnie działającym podwoziem i tylnym zawieszeniem, zapewniając dodatkowy komfort podczas pokonywania terenu. Dzięki automatycznemu wyłączaniu kierunkowskazów, ADV350 jest nie tylko bezpieczny, ale i funkcjonalny. Ale mięśnie to nie wszystko. 5-calowy, czytelny wyświetlacz TFT ułatwia monitorowanie jazdy i zapewnia łączność poprzez aplikację Honda RoadSync, umożliwiając dostęp do połączeń telefonicznych, wiadomości, muzyki i nawigacji.

SH350i

Nasze skutery SH to ikony w świecie jednośladów, oferujące niezawodną, doskonałą wydajność, mocne silniki i praktyczną, płaską podłogę. Model SH350i kontynuuje tę tradycję, wyróżniając się odświeżonym wyglądem zewnętrznym, unowocześnioną stylistyką przodu, ulepszonym reflektorem i kierunkowskazami i nowymi, stylowymi opcjami kolorystycznymi. Kompaktowy, ponadczasowy design uzupełniają bardziej atrakcyjne detale wnętrza, dzięki czemu SH350i pozostaje równie praktyczny, co elegancki, a stabilność zapewniają duże 16-calowe koła.