Turystyczne
Jeżeli szukasz wygodnego jednośladu na dłuższe wycieczki, ale nie zamierzasz zjeżdżać z asfaltu ani podobnie solidnych nawierzchni, zainteresuj się motocyklami turystycznymi. W jeździe turystycznej chodzi o spędzanie czasu na otwartej drodze oraz wykorzystywanie komfortowych nastawów, świetnych parametrów technicznych i przestrzeni bagażowej motocykla do czerpania radości z podróży. Chcesz z kimś dzielić te przyjemne wrażenia? Motocykle turystyczne dbają również o pasażerów, zapewniając im bardzo przyzwoity komfort podróżowania nawet na dalszych trasach. W tego typu maszynach można oczekiwać silników o dużej pojemności, ochrony przed wiatrem, wygodnej wyprostowanej pozycji na siedzeniu oraz pojemnych zbiorników paliwa. Istnieją różne typy motocykli turystycznych, a niektóre cechy przypominają te spotykane w innych klasach. Oto dostępne rodzaje: Wyprawowo-turystyczne, turystyczne enduro (adventure tourer) - przeznaczone do jazdy na długich dystansach szosami i w terenie. Sportowo-turystyczne (sport tourer) - również świetne na dłuższe trasy, oferując przy tym nieco większej mocy i sportowy wygląd. Full-dress tourer - nazywane również „baggerami”, maszyny z kompletnym turystycznym wyposażeniem. Przeznaczone do jazdy drogami utwardzonymi. Często mają większe szyby i rozbudowane owiewki.
Motocykle turystyczne są dostępne w różnych wielkościach, można więc dobrać model odpowiedni do swoich oczekiwań. Osobom planującym jeździć długimi szerokimi trasami o łagodnych zakrętach polecamy duże modele, natomiast jeśli zamierzasz zapuszczać się w boczne drogi o ostrzejszych zakrętach, lepiej wybrać maszyny małe lub średnie.
W swoich motocyklach turystycznych Honda oferuje automatyczne dwusprzęgłowe skrzynie biegów (DCT) - jeden z najbardziej zaawansowanych układów przeniesienia napędu spotykanych we współczesnych jednośladach. Przekładnia DCT pozwoliła zastąpić ręczne i nożne dźwignie sprzęgła i biegów jednym schludnym przełącznikiem zmiany w górę/w dół umieszczonym na lewej manetce. Przyjemność prowadzenia pozostała niezmieniona, ale teraz pełną kontrolę zarówno w trybie automatycznym, jak i manualnym, bez konieczności skupiania się na odpowiedniej koordynacji dłoni i stopy w celu zmiany biegów.
Odkryj model DCT