Zamknij

Forza 300

Pełna swoboda

Moc wolności

Teraz wyposażony w

HSTC

Honda Selectable

Torque Control

System Smart Key

45 litrów

opcjonalny kufer górny

Przewiń

Logo modelu Honda Forza.

Bezkonkurencyjny skuter klasy GT.

Zaprojektowany całkowicie od nowa ten popularny skuter o doskonałych osiągach (wyprodukowany we Włoszech) jest teraz lżejszy, bardziej kompaktowy i dynamiczny – po prostu bardziej sportowy.

Forza – zbliżenie

Nowa, doskonalsza odsłona.

W najnowszej wersji tego skutera zastosowano całkowicie nową ramę rurową ze stali oraz lżejsze elementy konstrukcji silnika o dużej mocy i pojemności 279 cm3 – to wszystko gwarantuje dynamiczną jazdę. Doskonałą przyczepność zapewnia użyty po raz pierwszy w skuterze Hondy system Honda Selectable Torque Control (HSTC). Wszystkie światła są w technologii LED, a przednia szyba jest regulowana elektronicznie, zestaw wskaźników łączy natomiast zarówno elementy cyfrowe, jak i analogowe. To skuter o turystycznym charakterze, ale ma on też drugą, prawdziwie sportową naturę.

Zbliżenie na zegary skutera Honda Forza 300.
Zbliżenie na przednie koło skutera Honda Forza 300.
Skuter Honda Forza 300 widziany z profilu, w otoczeniu miejskim.
Zbliżenie na reflektory LED skutera Honda Forza 300.

Kształt, który zadziwia

Smukły, nowoczesny wygląd doskonale współgra z dynamiką pojazdu.

Forza to konstrukcja o stylowym, aerodynamicznym kształcie, zwiększającym wydajność podczas jazdy. To nowoczesna kompozycja składająca się z płynnych linii decydujących o sportowym charakterze i dynamicznym wyglądzie.

Skuter Honda Forza 300 widziany pod kątem z przodu, w otoczeniu miejskim.

Doskonałość w każdym calu

Przyjrzyj się dokładniej szczegółom i elementom, które nadają temu skuterowi niepowtarzalny charakter.

Doskonałość w każdym calu

Przyjrzyj się dokładniej szczegółom i elementom, które nadają temu skuterowi niepowtarzalny charakter.

Równowaga sił

Forza – potęga doskonałości.

Zbliżenie na ustawienia HSTC w skuterze Honda Forza 300.

Kierowca może włączyć i wyłączyć HSTC za pomocą przełącznika na lewym ramieniu kierownicy.

Chłodzony cieczą silnik SOHC o pojemności 279 cm3 został tak dostosowany, by zwiększyć przyjemność jazdy: przyspieszenie jest szybsze i płynniejsze dzięki skrzyni biegów V-Matic. Teraz prędkość maksymalna tego skutera jest jeszcze wyższa, ale zużycie paliwa zostaje na tak samo niskim poziomie – pełny bak pozwala na przejechanie 350 km.

Forza – ciesz się jazdą

Użyty po raz pierwszy w skuterze Hondy system Honda Selectable Torque Control (HSTC) monitoruje moment obrotowy silnika i odpowiednio ingeruje, by zapobiec uślizgowi tylnego koła. To daje dodatkowe poczucie bezpieczeństwa podczas wchodzenia w zakręty na mokrej nawierzchni, ale prawdziwą radość z jazdy można poczuć na suchym podłożu – system ustawia dokładnie taką moc, jaka jest potrzebna do szybkiego wyjścia z zakrętu. 

Skuter Honda Forza 300 widziany od tyłu, w otoczeniu miejskim.
Skuter Honda Forza 300 widziany pod kątem z przodu, przejeżdżający przez wodę.

Model Forza jest wyposażony w automatyczne sprzęgło odśrodkowe, które doskonale współpracuje ze skrzynią biegów V-Matic. Przełożenia umożliwiają sprawną kontrolę przy niskiej prędkości i szybkie przyspieszenie dzięki bezstopniowej przekładni.