Detale dopracowane do perfekcji
Diodowe tylne światło ze zintegrowanymi kierunkowskazami zapewnia doskonałą widoczność podczas miejskiej jazdy po zmroku.
Zapierające dech w piersiach widoki podziwiane z motocyklowego siodła i niekończąca się, kręta droga. Niższa masa nadwozia, wyższy moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów, wyższy kultura pracy nowoczesnego silnika V4 i piękna, nietuzinkowa stylistyka nowej Hondy VFR800F gwarantują, że chwile spędzone na motocyklu będą niezapomniane.
Piękne nadwozie Hondy VFR800F w perfekcyjny sposób łączy wyraziste, ostre linie z łagodnymi łukami, tworząc jedyną w swoim rodzaju sylwetkę. Liczne detale, takie jak wyeksponowane kanały dolotowe powietrza na bocznych częściach owiewek, w bezpośredni sposób nawiązują do korzeni modelu VFR.
Inżynierowie położyli duży nacisk na ergonomię: środkowa część motocykla jest wąska, co ułatwia kontrolę nad maszyną i umożliwia pewne stawianie nóg na ziemi, a wygodne siedzenie ułatwia zajęcie najwygodniejszej pozycji. Opływowe owiewki nadają motocyklowi dynamiczną, sportową linię. Przednie kierunkowskazy są zgrabnie wkomponowane w lusterka.
Diodowe tylne światło ze zintegrowanymi kierunkowskazami zapewnia doskonałą widoczność podczas miejskiej jazdy po zmroku.
Diodowy reflektor sygnowany logiem VFR pobiera minimalną ilość energii i emituje jasny snop światła o białej barwie.
Podgrzewane manetki z 5-stopniową regulacją temperatury stanowią element wyposażenia podstawowego.
Czytelny, nowy zestaw wskaźników zawiera
cyfrowy prędkościomierz i analogowy
obrotomierz, wskaźnik zużycia
paliwa oraz wskaźnik
zasięgu. Praktycznym szczegółem jest również wskaźnik
temperatury podgrzewanych manetek z 5-stopniową regulacją.
Aby zwiększyć komfort, siedzenie Hondy VFR800F można ustawić na dwóch wysokościach: 789 mm lub 809 mm. Układ kontroli trakcji (TCS) marki Honda gwarantuje przewidywalną trakcję i przyczepność tylnego koła.
Nowa Honda VFR800F jest o 10 kg lżejsza od poprzedniej wersji. Dwukomorowa polerowana rama wykonana z aluminium współpracuje z nowym tylnym wahaczem Pro-arm wyposażonym w system Pro-Link. Przednie zawieszenie to teleskopowy widelec z goleniami o średnicy 43 mm.
Spełnianie marzeń wymaga pełnego zaufania do maszyny... i dużego zapasu mocy. Nowa Honda VFR800F zachwyca właściwościami jezdnymi i przyczepnością, a chłodzony cieczą, 16-zaworowy silnik DOHC V4-VTEC o kącie rozwarcia cylindrów wynoszącym 90° i pojemności 782 cm³ gwarantuje niezapomniane wrażenia. Jednostka napędowa charakteryzuje się liniowym przyrostem mocy i dużą dynamiką, bezzwłocznie reagując na najmniejszy ruch manetki. Silnik generuje wysoki moment obrotowy (75,1 Nm) już w najniższym zakresie obrotów i rozwija uzależniającą moc 106 KM w górnym zakresie obrotomierza. Układ zmiennych faz rozrządu z elektronicznie sterowanym wzniosem zaworów gwarantują płynne przekazywanie mocy i doskonałe przyspieszenie w średnim zakresie obrotów. Właśnie tam, gdzie na co dzień najbardziej tego potrzebujesz.
Pakiet Sport* dla Hondy VFR800F - zaprojektowany dla podniesienia możliwości motocykla. Nakładka na siedzenie pasażera i nakładka na zbiornik paliwa podkreślają sportowy wizerunek motocykla, a układ wspomagający zmianę biegów gwarantuje płynną zmianę przełożeń.
*Pakiet Sport jest dostępny opcjonalnie.