Zamknij

Honda CRF450RX

Najlepszy model off-roadowy

Siła i wytrzymałość

WIĘCEJ MOCY I MOMENTU OBROTOWEGO

Podobnie jak model CRF450R motocykl CRF450RX jest coraz mocniejszy w każdych warunkach. Moc maksymalna zwiększona o 1,8 kW przy 9500 obr./min zapewnia większe możliwości w górnych zakresach obrotów, a 2 Nm więcej momentu obrotowego przy 7500 obr./min pozwala na pewniejszą jazdę przy niskich i średnich obrotach.

DOSKONAŁY START

Chcesz mieć przewagę w każdych warunkach? 3-poziomowy system kontroli startu HRC daje Ci wiele możliwości już na samym początku, bez względu na Twoje doświadczenie oraz warunki atmosferyczne.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF450RX.

Z myślą o współzawodnictwie

CRF450RX to nasz najlepszy model off-roadowy. Dzięki takim samym ulepszeniom silnika jak w przypadku nowego motocykla CRF450R (np. systemowi kontroli startu HRC) maszyna ta zapewnia lepsze osiągi w całym zakresie obrotów i pozwala na cieszenie się zawrotną prędkością – zarówno na odcinkach płaskich, jak i wąskich trasach technicznych. I to przez cały dzień!

NAJCHĘTNIEJ WYBIERANA MASZYNA

Chcesz zdobyć przewagę? Jasne, że tak. Mamy na to wiele sposobów.

Model CRF450RX, zbudowany na bazie nowego motocykla CRF450R MX, przejmuje jego zalety. Oferowany jest z charakterystycznym dla enduro wyposażeniem, takim jak większy zbiornik paliwa, 18-calowe tylne koło czy boczna stopka. Motocykl jest lżejszy. Silnik generuje więcej mocy i wyższy moment obrotowy dzięki nowej głowicy cylindra, wlotowi powietrza i układowi wydechowemu. Do wzrostu osiągów przyczyniają się też dopracowane mapy zapłonu każdego biegu. Model wyposażony jest też w system kontroli startu HRC. Dodatkowe zalety to zmienione ustawienia zawieszenia Showa, zoptymalizowana sztywność, nowy zacisk hamulca przedniego oraz regulowana kierownica Renthal Fatbar.

CRF450RX, zbliżenie na kierownicę
CRF450RX, zbliżenie na koło
CRF450RX, zbliżenie na układ wydechowy.
CRF450RX, zbliżenie na podwozie.

MOTOCROSS LUB ENDURO

Wybierz swój model

CRF450R, prawa strona. CRF450R Od swojego debiutu w 2002 roku model CRF450R udowodnił, że jest motocyklem kompletnym, oferującym użytkownikom pełną kontrolę. We współpracy z HRC nowa wersja została w 2017 roku całkowicie przeprojektowana – od kół aż po kierownicę. Zastosowano też elektryczny rozrusznik montowany w standardzie. Zespół wykręcił z silnika więcej mocy i momentu obrotowego, dodał system kontroli startu oraz ulepszył podwozie.
CRF450RX, prawa strona. CRF450RX Model CRF450RX ma zarówno motocrossowe DNA, które pozwala wygrywać na każdym etapie zawodów enduro, jak i znakomite właściwości jezdne umożliwiające łatwe pokonywanie odcinków płaskich, wymagających wzniesień oraz wąskich i krętych sekcji toru. Podobnie jak w nowym motocyklu CRF450R poprawiono jego układy jezdne, tworząc niezwykłą maszynę off-roadową, która zapewnia szybkość i niezawodność.

Poznaj CRF450R

MAŁE ZMIANY. DUŻE KORZYŚCI

Większe przyspieszenie. Czy jest coś ważniejszego?

Dynamicznie. Szybko. Niezawodnie.

Zwiększenie mocy i momentu obrotowego silnika Unicam o pojemności 449 cm3, zamontowanego w modelu CRF450RX było efektem wielu szczegółowych zmian wprowadzanych przez zespół HRC. Różnicę dostrzeżesz, gdy tylko odkręcisz manetkę gazu. Zmodyfikowane elementy: strefa wyciskania mieszanki w komorze spalania, profil płaszcza tłoka, pierścienie tłokowe oraz korbowód. Nowy wkład filtra powietrza ma większą powierzchnię, w wyniku czego przepuszcza znacznie więcej powietrza. Zwiększony przepływ odzwierciedlono w ustawieniach PGM-F1, co oznacza, że paliwo wtryskiwane jest dwa razy w cyklu. Układ wydechowy ma teraz różnej wielkości otwory o większej średnicy w miejscu rozwidlenia za kolankiem. Całkowita długość rury wydechowej z lewej strony, od okna do końcówki, została zwiększona o 187 mm, a długość prawego tłumika o 98 mm. Czujnik wybranego biegu pozwala na zastosowanie trzech map zapłonu w przypadku przełożenia 1 i 2, 3 i 4 oraz 5. Pozbyliśmy się też rozrusznika nożnego.

System kontroli startu HRC

Opracowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami zespołu Honda system kontroli startu HRC oferuje 3 tryby działania, zapewniając modelowi CRF450RX przewagę już od samego początku wyścigu. Poziom 1 działa przy 8000 obr./min i przeznaczony jest do jazdy w błotnistych warunkach lub dla mniej doświadczonych motocyklistów. Poziom 2 to podstawowe ustawienie do jazdy po suchej nawierzchni. Działa przy 8500 obr./min. Poziom 3 pozwala na start przy 9500 obr./min i jest przeznaczony dla ekspertów.

CRF450RX, prawa strona.
CRF450RX, zbliżenie na silnik.

Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB)

Model CRF450RX został zaprojektowany do ścigania się na wszelkiego rodzaju nawierzchniach. Motocyklista może więc dostosować właściwości silnika do panujących warunków. W tym celu wystarczy użyć jednego z 3 ustawień przycisku wyboru trybu pracy silnika. Tryb 1 zapewnia zrównoważoną moc i moment obrotowy odpowiednie w przypadku większości panujących warunków. Tryb 2 wygładza krzywą mocy i momentu obrotowego, zapewniając lepszą przyczepność koła tylnego na śliskich lub błotnistych nawierzchniach, a Tryb 3 włącza agresywną mapę przydatną podczas jazdy po głębokim piasku. Tryby 2 i 3 można dodatkowo dostosować za pomocą istniejących narzędzi konfiguracyjnych HRC do mapowania sprzętu i oprogramowania.

CRF450RX, zbliżenie na podwozie.

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją