Close
Zamknij

Honda CRF450RX

Najlepszy model off-roadowy

Siła i wytrzymałość

PERFEKCYJNA TRAKCJA

Podobnie jak CRF450R, CRF450RX ma teraz system Honda Selectable moment Control (HSTC) z 3 dostępnymi trybami jazdy. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad mocą, a tylne koło Twojego motocykla ma optymalną trakcję w każdych warunkach.

DOSKONAŁY START

Chcesz mieć przewagę w każdych warunkach? 3-poziomowy system kontroli startu HRC daje Ci wiele możliwości już na samym początku, bez względu na Twoje doświadczenie oraz warunki atmosferyczne.

Przewiń

Logo motocykla Honda CRF450RX.

Gotowy od rywalizacji

CRF450RX to perfekcyjna maszyna do off-roadu. Opracowany przez dział HRC silnik to jednostka pochodząca z modelu CRF450R, która oferuje system HSTC i system kontroli startu HRC Launch Control, Dzięki temu motocykl idealnie sprawdza się zarówno na szerokich, długich prostych jak i technicznych, wąskich fragmentach toru. I to przez cały dzień!

NAJCHĘTNIEJ WYBIERANA MASZYNA

Chcesz zdobyć przewagę? Oczywiście, że tak. Mamy na to wiele sposobów.

Stworzony na bazie motocrossowej Hondy CRF450R model CRF450RX to idealna maszyna do enduro - ma większy zbiornik paliwa, 18-calowe tylne koło i boczną podpórkę. Silnik oferuje system Honda Selectable Torque Control (HSTC), który ma dostępne 3 tryby dostarczania momentu obrotowego i umożliwia dostosowanie charakterystyki motocykla do panujących warunków. Motocykl ma również zoptymalizowane ustawienia systemu PGM-FI i systemu kontroli startu HRC Launch Control. W okładzinach klocków tylnego hamulca zastosowaliśmy inny materiał, aby zwiększyć trwałość hamulca w błotnistych warunkach, a zawieszenie Showa charakteryzuje się lepszą pracą w przy niskich prędkościach kompresji, co poprawia stabilność podczas mocnego hamowania i przyspieszenia.

 

CRF450RX, zbliżenie na kierownicę
CRF450RX, zbliżenie na przednie koło
CRF450RX, zbliżenie na układ wydechowy.
CRF450RX, zbliżenie na podwozie.

MOTOCROSS LUB ENDURO

Wybierz swój model

CRF450RX, prawa strona. CRF450RX Model CRF450RX ma zarówno motocrossowe DNA, które pozwala wygrywać na każdym etapie zawodów enduro, jak i znakomite właściwości jezdne umożliwiające łatwe pokonywanie odcinków płaskich, wymagających wzniesień oraz wąskich i krętych sekcji toru. Podobnie jak CRF450R, model został wyposażony w system Honda Selectable Torque Control (HSTC), co sprawia, że motocykl oferuje pełną kontrolę pomimo niezwykłych osiągów.
CRF450R, prawa strona. CRF450R Od momentu premiery model CRF450R to wyjątkowy motocykl crossowy, który zapewnia kierowcy pełną kontrolę. Modyfikacje wprowadzone przez dział HRC, elektryczny rozrusznik w standardzie, większa moc, głowica opracowana przez dział HRC oraz system kontroli startu HRC Launch Control... i jakby tego było mało, CRF450R ma system HSTC z 3 dostępnymi trybami pracy.

Poznaj CRF450R

MAŁE ZMIANY. DUŻE KORZYŚCI

Lepsze przyspieszenie. Czy jest coś ważniejszego?

Większa dynamika. Szybsze wyjście z zakrętu. Zostaw konkurencję za sobą.

Dział HRC poprawił czterozaworowy silnik Unicam o pojemności 449 cm3. Poza elektrycznym rozrusznikiem jednostka ma większą moc maksymalną i wyższy moment obrotowy. Poprawiliśmy kształt komory spalania, kształt tłoka, pierścienie tłokowe, korbowód, ustawienia systemu PGM-FI, mapy zapłonu na wszystkich pięciu przełożeniach i wydajność układu dolotowego/wydechowego. Zastosowanie systemu Honda Selectable Torque Control (HSTC) z 3 dostępnymi trybami pozwala wydobyć pełny potencjał silnika. Mapowanie zapłonu i system PGM-FI pozwalają precyzyjnie zarządzać jego zasobami. Każdy tryb zapewnia inną charakterystykę, zależnie od sytuacji: Tryb 1 zapewnia największą płynność i późno ogranicza uślizg koła, poprawiając kontrolę w wolnych i ciasnych zakrętach. Tryb 3 interweniuje mocno i szybko, co jest idealne w błotnistych warunkach. Tryb 2 to kompromis między trybami 1 i 3. System HSTC można również całkowicie wyłączyć.

System kontroli startu HRC

Opracowany przy współpracy z profesjonalnymi zawodnikami zespołu Honda system kontroli startu HRC oferuje 3 tryby działania, zapewniając modelowi CRF450RX przewagę już od samego początku wyścigu. Poziom 1 działa przy 8000 obr./min i przeznaczony jest do jazdy w błotnistych warunkach lub dla mniej doświadczonych motocyklistów. Poziom 2 to podstawowe ustawienie do jazdy po suchej nawierzchni. Działa przy 8500 obr./min. Poziom 3 pozwala na start przy 9500 obr./min i jest przeznaczony dla ekspertów.

CRF450RX, prawa strona.
CRF450RX, zbliżenie na silnik.

Przycisk wyboru trybu pracy silnika (EMSB)

Model CRF450RX został zaprojektowany do ścigania się na wszelkiego rodzaju nawierzchniach. Motocyklista może więc dostosować właściwości silnika do panujących warunków. W tym celu wystarczy użyć jednego z 3 ustawień przycisku wyboru trybu pracy silnika. Tryb 1 zapewnia zrównoważoną moc i moment obrotowy odpowiednie w przypadku większości panujących warunków. Tryb 2 wygładza krzywą mocy i momentu obrotowego, zapewniając lepszą przyczepność koła tylnego na śliskich lub błotnistych nawierzchniach, a Tryb 3 włącza agresywną mapę przydatną podczas jazdy po głębokim piasku. Tryby 2 i 3 można dodatkowo dostosować za pomocą istniejących narzędzi konfiguracyjnych HRC do mapowania sprzętu i oprogramowania.

CRF450RX, zbliżenie na podwozie.

Zaprezentowane zdjęcia nie są zgodne z europejską specyfikacją