Bezpieczny serwis motocyklowy Honda 2020
Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wprowadziliśmy w naszych serwisach kilka nowości. Zdajemy sobie sprawę, że pewne czynności serwisowe nie mogą czekać, a Państwa komfort i bezpieczeństwo są dla Hondy sprawą priorytetową.
1. Covid-19
Nasze serwisy w trosce o nasze wspólne bezpieczeństwo wprowadziły szereg rozwiązań ograniczających ryzyko infekcji*:
- rękawiczki oraz płyny dezynfekujące dostępne na miejscu,
- dezynfekcja pojazdów oraz kluczyków przy wydaniu,
- nowe procedury w recepcjach i poczekalniach (linie wyznaczające strefy bezpieczeństwa oraz ekrany).
Prosimy o stosowanie się do zaleceń personelu naszych serwisów.
*Zastosowane rozwiązania mogą różnic się w zależności od wybranego serwisu.
2. #Zostańwdomu. Door to door
oznacza odbiór motocykla lub skutera z domu Klienta. Należy dzień wcześniej przygotować pojazd i książeczkę serwisową. Zakres przeglądu lub naprawy jest omawiany telefonicznie przed odbiorem pojazdu. Przy odbiorze motocykla czy skutera przez pracownika dealera Hondy, przekazywane są tylko i wyłącznie kluczyki. Z usługą może wiązać się limit kilometrów (np. 25 km), w ramach którego jest wykonywana. O szczegóły prosimy zapytać swojego Dealera.
3. eVHC*
Dodatkowo, oprócz zleconych serwisowi prac, wykonywana jest nieodpłatna kontrola stanu technicznego motocykla lub skutera czyli eVHC (electronic Vehicle Health Check).
*Dotyczy wybranych stacji dealerskich.